Oh what a night! :D Oltiin kaverin kanssa tanssimassa selvinpäin baarissa, ilta oli varsin tapahtumarikas.
1) Mentiin baariin suomen pelin toisen erän aikoihin ja saatiin pöytäseuraksi sellainen joku 50+ mieshenkilö, joka avasi keskustelun varsin hienosti "Onks teidän äitit vapaita? Teil on hyvät geenit" - Yhteenääneen todettiin, että ei ole. (Mutta iskältä saattas irrota) Oikeastaan tämä oli se ainoa mistä sen puheesta sai selvää ja tämän lisäksi lopuksi päivän mietelause "Pieni asia on hyvä asia". Ok. :jahas:
2) Mr. GASP: 170cm, erittäin hyvin rakennettu keskivartalo (lue: pullea), siilitukka, puuvillahousut ja musta haalistunut lähinnä mekkoa muistuttava 7 numeroa liian iso GASP:n paita. Iltamme kohokohta, ajateltiin jotain skaban tyylistäkin jossain vaihees "Bongaa Mr Gasp", kun se aina välillä katos baaritiskiltä. Loppuajan kyllä istui kuin tatti tuolillaan, kun oli sille kiivennyt. :D
3) Oltii joraamassa ja sitten siihen tulee joku vanha pariskunta tanssimaan äijä reilusti 50+ ja muija jotain samaa luokkaa. Heiluuvat ku heinämiehet siinä meidän edessä korokkeella ja lähteevät pois. Menee noin 20min ja se äijä säntää takasin sormella osoittaen ja huutaa että "Te potkitte minua!" "Te saatanat potkitte minua!". No niinpä tietysti, sitähän meillä on tapana tehdäkin. Sitte ottaa kännykällä kuvaa ja mesoaa tyylilleen ominaisesti. Tämä tilanne toistuu muutaman kerran "Menkää takasin sinne vitun myllypuroon tai kontulaan... mistä perkeleestä olettekin." Aivan. sieltäpä hyvinkin, not. "Mä en pysty kunnolla ees kävelee ja mulla on kauhee mustelma pohkeessa! Te potkitte minua!" Anteeks nyt vaan mutta ei me olla edelleenkään sua potkittu. Poistui joko omatoimisesti loppujen lopuksi tai heitettiin ulos. Huvittavaa oli kun se sen nainen roikkui käsipielessä, että tuo ei kävis päälle .
4) Hienhajuinen hippi. Sori vaan mutta pitkätukat haisee pahalle. Ja juo leijonaa lonkeron seassa, joka kaadetaan omasta pullosta tiskiltä ostetun lonkeron sekaan puolihuomaamatta (ainakin omasta mielestään) tanssilattialla.
Kaikenkaikkiaan ihan hauskaa oli, mutta tohon ravinteliin ei mennä enää koskaan selvinpäin :D