Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oonks mä Jomppa tomppa? No se pupu mikä oli mun kainalossa, no selvis että se oli pehmolelu. weird.Jomppa-tomppa olikin muistaakseni aika härö jätkä, kaikki käy, paitsi pienet kengät.
Saatana ja vappu liittyy tähän jotenkin. Mä tiedän sen.
http://xs227.xs.to/xs227/08184/outoa247.png

4.6 eteenpäin ihan milloin vain, paitsi sitten 1.-7.7.Onko Standerilla mitään väliä, koska miitti pidetään?
Sopii hyvin tuon 7.7 jälkeen, kun kerkiän kasaamaan hieman pääomaa siihen saakka (I hope). Ja pari yötä varmaan riittää Mansessa...perse ei kestä enempää.Hmm.. Eli heinäkuukausi vois olla jees.
Jos apinat menee itekseen häkkiin, ei siitä kannata valittaa. :DEikö nykyään jakseta enää odottaa yö-threadin aukeamista, vaan pitää aloittaa paskan jauhaminen jo monta tuntia ennen!?!:D
Tää toimii mulla yöthreadin korvikkeena, kun oon niin huono valvomaan nykyään. :DEikö nykyään jakseta enää odottaa yö-threadin aukeamista, vaan pitää aloittaa paskan jauhaminen jo monta tuntia ennen!?!:D
:lol2:Hmm.. Tuossa kuvassa Reinzell on pienenä. Luonnon ihmeet!
Kiitti vittu, mut A) se oli avatar B) se oli Reinzell enkä minä.Stander mikä sulla oli vielä aamulla.. Sä näytit komeelta!:D