Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ohhoh kaikenlaista uutta lisätty vapun kunniaksi.taitaa olla miken suosikki pyhä ainakin tuosta yhdestä tredistä päätellen;)

Hieno lainaus baarikselta sigussas...

Meinaako noi kuvias vai jotain privaattipiirrustuksia...

Kuvia meinaa, uudessa Probodyssä oli nähnyt. En tiedä kumpi vituttaa ja aiheuttaa Baarikullissa enemmän kateutta. Se että kuvaan aika moneen paikkaan vai se, että teen sillä vielä rahaakin. Pääasia kuitenkin että sitäkin katkeraa paskahousua vituttaa, nautin aina kun nään niiden itkuja jossain.

:D
Oikein...

Käytkö joskus huvin vuoksi vierailemassa muilla "forumeilla".

Mites vappu meni muuten, paikkana oli Stadi vai Manse.

Jahas, yön tunteina miihkail von liibenlaaben on lunastanut aristokraattisen palstakreivin arvon ja upgreidannu pakkista uuteen uskoon.... loistavaa !

:D
Oikein...

Käytkö joskus huvin vuoksi vierailemassa muilla "forumeilla".

Mites vappu meni muuten, paikkana oli Stadi vai Manse.
Stadium. Käyn aina välillä nauramassa Suoli24:llä, hauska paikka. Takamailla ei jaksa enää pahemmin käydä, kerran kuussa riittää, niin näkee ne kaikki 10 uutta viestiä, ne on yleensä Baarikullilta ja niistä saa hauskat kiksit kun se tyttö itkustaa :D

äläs liioittele.:D

ketäköhän sielläkin oikeesti on vakiojäseninä. Kaikki ne, jotka on saanu täältä kenkää.

Kiinnostasko ovihommat enää, jos pääsisit kokeileen ja verestään hyviä muistoja. Sellain pari vuoroo jossain Mansessa?

Sulla se paino vaan on aina sata. Lihat taitaakin pysyä nykyään jo tossa, mutta voimat hupenee...
Seuraavaa kokeilua odotellessa.

Ja taas vaihtu profiilikuva...

Vois laittaa päivyrin ja kuvat liitteenä, niin saa ne sitten tarvittaessa poistettua itse.

Aika vaisuja jätkiä te ootte, kun ei mun seura kelpaa...

Oletko tekstannut?

Äijä jaksaa vieläkin huuruissa pyöriä täällä... aika kunnioitettavaa.
Miten postaus onnistuu noin muuten yhdellä silmällä vielä...

Pakko viedä WTF neitsyys kun jo jonkun aikaa tullut seurattau treadiä:david:

Edit. Reinzell ehkä sun kannattais pitää kovempaa kuria alaisilles niin alkais seura kelpaamaan...

äläs liioittele.:D

ketäköhän sielläkin oikeesti on vakiojäseninä. Kaikki ne, jotka on saanu täältä kenkää.

Kiinnostasko ovihommat enää, jos pääsisit kokeileen ja verestään hyviä muistoja. Sellain pari vuoroo jossain Mansessa?

Sulla se paino vaan on aina sata. Lihat taitaakin pysyä nykyään jo tossa, mutta voimat hupenee...
Seuraavaa kokeilua odotellessa.

Ja taas vaihtu profiilikuva...
Kaikki jotka ovat saaneet täältä kenkää ja mollaavat saittia, lukevat tätä pieni pippeli ojossa kuitenkin eniten alan forumeista, joka on suoraan sanottuna ivallisen hauskaa huomata.

Ei kiinnosta ovihommat, kävin joskus lopetettuani puolen vuoden päästä toteamassa ovella miksi lopetin.

Paino on sata, kunto ei ole tuo.

Toi olikin aika hyvä kunto vielä.

Täytyy sanoa, että alkuillasta vitutti, kun ei palstalle päässyt, mutta on tää nyt helevetin siisti ulkoasultaan ja toiminnoiltaan. Saa nähä, mitä on parin vuoden päästä keksitty taas lisää.

Perkele, kun on hiljasta. Täytys jaksaa vielä hetken aikaa päivystää...

Huu spämmää, no onhan se sentään jotain. Kohta sekin vaan nukahtaa, kun huurut loppuu ;)

Ne hompsut on goisaamasssa. En mä voi niitä koko ajan patistaa. Kyllä mä sitten kuritan niitä mun bitchejä, kun aika koittaa...

Miitissä mä laitan ne polvilleen ja käsken kantaa mua kuningastuolissa ympäri kaupunkia...

Back
Ylös Bottom