Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska mä en halua.
Kyllä vielä jaksaa valvoa...
Tais naiset lähtee pois, kuten on tapana... :)

Huu, huu,huu, who are you?

Mitäs kyttäät ihmisiä partsilta...

Ikkunastalkkari.

Onko meillä täällä kova meno vai häh, ja nyt vois joku tuoda yhdet oluet.

Missä on Mike ja öisin... YöOy

edit: mun profiilissa on käynyt 39 stalkkaria ja mä nään vaan kymmenen viimesintä. Mistä mä nyt tiedän ketä ne loput on ollut...

Mulla on vielä pari Olvia, mutta v...mäistä, kun joutuu kirjoittaa yhdellä silmällä.
Voisi tietysti ottaa pussit kehiin, mutta näppäimistöön jäisi karvoja ja huulipunaa...

älä ny. Mä kattoin, että oot melkein viimesiä yökukkujia... Nyt säkin jätät uppoavan laivan.
On ollut muuten harvinaisen rauhallinen yö...

edit: huu, kokeile varpaita vai onko niin jäykkänä vielä illan menosta... Pussis on kuitenkin niin löysät, ettei siitä mitään tuu...

edit: jammu, on kova meno. Käyn syömässä..

Irkkasin. Minua viihdytettiin siellä kun te epäonnistuitte surkeasti! Nyt olen kyllä vähän tässäkin, hurmioiduin niin kovasti että ihan unehdin olemassaolonne. Sorry! ;)

Great.

Kauheeta kyttäämistä tää palstalla olo nykyään. Aika menee oman muiden profiilien tsekkaamiseen, eikä jää arvokasta aikaa arvokkaalle postaukselle...

edit: niin, toista se on kun ei nyt pääse irccaan...
Nyt voitkin siis kertoa miten kova meno teillä oli ja viihdyttää meitä.

Mä ja huu ollaan vähän tarpeessa. Silmänilon tarpeessa ja huu on varmaan muunkin puutteessa

sekä että

edit: god damn Mike, Olin 2slow

Muuten, on kyllä pirun hienot profiilisetit

Jätkä vaihto profiilikuvaa. Aika hetero

GM, painappas tuota liitettä.

Liitteet

• laukku122.webp
    laukku122.webp
    54 KB · Katsottu: 89
Back
Ylös Bottom