Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

keksi sä, oot homompi. Mä lähen kiusaan nukkumattia.

Mulle on melkeinpä sama, koska mä teitä uiveloita tuun öögaan. Kesälomat alkaa tosiaan juhannuksesta. Ehdin vielä bodaan ennen miittiä..

e. Miten ois: WTF***? keijot?

Mäki sain vapautuksen, liian isot lihasmassat armeijaan. :jahas:

Eiku sillo ku olin JT nii sain uskonnollisenvakaumuksen takia vapautuksen, tosin nykyään en kuuluu mihinkään uskontoon mutta sillä ei enää ole väiä.

Anteeksi, että häiritsen. Pakko mainita tosta sivarijutusta.

Mulla on vähän sellanen kutina, että monelle noin 20-vuotiaalle kolttiaiselle siviilipalvelus olisi varmasti paljon enemmän henkisesti kasvattava kokemus mitä tuo "miesten koulu" on.
Toki se on tärkeää pitää maanpuolustus kunnossa.

Se on jokaisen oma päätös mihin menee. Voishan se olla jossain fuckin' laitoksessa vuoden verran oleminen melkoisen kuivaa touhua...mä lähden mieluummin metsään (ja kovimman kautta, jos vain pääsen sinne Uttiin).

Kukin tyylillään. Jos nyt mietitään, että joku menee puolenvuoden tykkimieheksi, niin ei se nyt suoraan sanottuna kovin "kehittävä" koulu ole. Jos toisaalta taas pääsee johtotehtäviin, niin se voi olla ihan hyödyllistä. Paljon riippuu henkilön asenteesta, että onko tuo yhtään kehittävä aikaväli. Jos korvien välissä on asenne, että ihan vitun sama, niin turhia ovat silloin molemmat vaihtoehdot kyseiselle henkilölle.

Back
Ylös Bottom