Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, noilla kahleilla mä laitan tollaset "bodymuskelkostajat", kuten He-Man, liekaan. Sit otan käärmeen esiin ja läväyttelen poskille koko yön putkeen.. awwww...

Kaikki ihQ teinixit tirskahtelee, kun Reinzell kävelee ohi reteesti etumus vessapaperia täynnä. :)

Se oli hiekkapaperia.

Sä otat madon esiin ja läpyttää Jaskan 50v läskiposkia kivasti.

Ei jumalauta, lähettäs jo sinne miittiin. Enskuun puolivälissä lähetään dinho baariin...

Jos toi on aktiivisuutta, niin sähän saat slaagin jos joku vaikka vahingossa puhuu sulle.

Sen takia jos joku yrittää puhua mulle, niin pistän hupun päähän tiukasti ja alan hokemaan: "en kuule" ja poistun mahdollisimman nopeasti poissa paikalta.

Mä käytän samaa taktiikkaa kun TV-lupatarkastaja tulee. Samoin kaupan kassalla, kun pitäis maksaa ostokset. Hyvin on toiminu.

En mä oo vieläkään kaivanu grilliä varastosta, kai pitäs. Jakso ja moi.
Viikonloppuna makkaraa ja kossulonkeroo.

Japko, ootko vielä?

Sillon kun mä oon nukkumassa täällä on kova meno ja silloin kun mä oon täällä...täällä ei oo ketään.
God Damn.

Pidän sitten yksin WTF?-bailut ja pidän hauskaa yksin... Tuliko kivoja mielikuvia.

Tuli mieleen, että koskas pidetään wtf?-partyt? vai onko miitin ohessa tai loppuillassa kunnon happygeimit? Sekin kuulosti aika hyvältä.

Jos pidetään wtf?-miitti ja sitten syksymmällä bailut, kun japkokaan ei oo enää sakkolihaa (tai alaikänen), se ei oo kyllä enää sitten niin jännä jätkä.

Kaivoin tuolta virsien kätköstä menneen hitin. Sean Paul - We'll Be Burning. Älyttömän kova biisi, varsinkin kun kiinnittää huomiota sanoihin. Huh huh.

Huomasin tuossa punpissa pullistellessani, että perseeseen on tullu armottomat kasvuarvet. :evil: Nyt tunnen olevani mies.

Dinho: Aaawwwww thänks, niin se kai sitten on.

Jammari: Ei ne arvet oo treenaamisesta tullut. Kjäh kjähh hih hih. Eikä ainakaan salilla.

Ps. pitäiskö ottaa kaikkien sama toi profiiliteksti. Vaikka joku tollanen dinhon wtf?-keijo tai vastaava? Ois vähän niinkuin yhtenäistä, eksois kivaa yhtyä toisiimme netin välityksellä.

Japko, ootko vielä?

Sillon kun mä oon nukkumassa täällä on kova meno ja silloin kun mä oon täällä...täällä ei oo ketään.
God Damn.

Pidän sitten yksin WTF?-bailut ja pidän hauskaa yksin... Tuliko kivoja mielikuvia.

Tuli mieleen, että koskas pidetään wtf?-partyt? vai onko miitin ohessa tai loppuillassa kunnon happygeimit? Sekin kuulosti aika hyvältä.

Jos pidetään wtf?-miitti ja sitten syksymmällä bailut, kun japkokaan ei oo enää sakkolihaa (tai alaikänen), se ei oo kyllä enää sitten niin jännä jätkä.

Katoin salkkareita, oli jännä. WTF-bailut ois aika mielenkiintoset, jos syksyllä pitäs niin voisin osallistua "laillisesti":D

No toi Custom user saatana. Se mikä lukee avan ja nikin välissä, HEi haloo,herra dildo.

Voidaan arpoo miitissä sitten paikka. Stander, pippelibailut sulla on housuisssas, montakos melaa siellä nytkin viuhahtelee. Kolme yhtä vastaan. tarvitko apuja, täältä tulee troijalainen, koppoti koppoti koppoti, jiihaah, I'm there.

WTF?

No toi Custom user saatana. Se mikä lukee avan ja nikin välissä, HEi haloo,herra dildo.
Joo, joo vitun keijo, lakkaa kiusaamasta Bilboa...eiku Dildoa.
Voidaan arpoo miitissä sitten paikka. Stander, pippelibailut sulla on housuisssas, montakos melaa siellä nytkin viuhahtelee. Kolme yhtä vastaan. tarvitko apuja, täältä tulee troijalainen, koppoti koppoti koppoti, jiihaah, I'm there.

WTF?
Otitko pikkasen liikaa arskaa viikonloppuna?

Ehdotuksia profiilitekstille?

Back
Ylös Bottom