Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Evotin terveystarkastuksen kanssa, heräsin 7.40 vaikka herätys oli 6.00. Tuli hieman kiire kun 8.00 oli aika, nytten pitää ottaa muutama tunti lakisääteistä että saa syötyä jne. A:an paperit tuli.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/82181.shtml

Aamulehdellä aika luotettavat tietolähteet :D (The Sun)

Salitreeni aiheuttaa kaljuuntumista?

Raudan rankaisu kuntosalilla saattaa nopeuttaa hiustenlähtöä, varoittavat tiedemiehet. Tutkimusten mukaan kehonrakentajien testosteronitaso kohoaa salisession jälkeen. Sitten mieshormoni muuttuu myrkylliseksi aineeksi, joka vahingoittaa hiustuppia.

Nonim pojjaat. Olin keilaamassa tänää, enkä muistanu et se on nii hauskaa. Sinä, joka mahdollisesti bongasit pakkotoisto.com paitaisen jannun sätkimästä keilaradalla, se olin minä.

edit. Aika epeleitä noi uus natsikat.

Pakkokaatoja tuli tavallaan tehtyä, sillä en jaksanu oottaa että pallo palautuu konetta pitkin, vaan otin kaverista niska-perse otteen kiinni ja nakkasin kohti geiloja. Kotimatkalla haastoin bmw:n valoissa, pätkin ja ajoin punasia päin.

Joku keila törkkäsi puskurillaan parkkipaikalla juuri vahattuun porscheeni. Vahinkoja sattuu, mutta pirun lällärimäistä lähteä vetämään lappua jättämättä. Taitaa olla olemattomat mahdollisuudet selvittää kuka sen teki :(

Shiiiit.. Minkälainen porsche?
Racer_0020_Junior_0020_porsche.jpg

Hei, keijo is back.

Senkin oma lihasmöykkyni, käytkö Wolfilla vai gogossa?:)
e. kyllä mä sut vielä keksin

En mä pidä susien kans treenaamisesta ja gogo kuulostaa liian heterolta.

Mä pumppailen kotikellarissa kaikenlaisilla paineilmakäsipainoilla.

Yölliset mahtavat taistelut alamaailman rikollisia vastaan myös kasvattaa mun sankarimaista habaa. Lennän kaupunkien yllä, kirkonpaloista heijastavien valojen avulla.

Täällä oli pidetty hauskaa ilman mua. Mä en päässy paikalle, olin goisaamassa.

Ei mua kukaan oo keksiny. Mä olin jo täällä. Keksi+seksi=sketsi, vähän niinkuin dinhon makkaritarinat.

Ressu on jo niin Konsta, että sen pitää välillä huiluuttaa nivusiaan..

Paineilmabarbara kuulostaa hyvältä.

Reinzell olikin He-Man!

Meiän pitää pitää permistä yllä ilman sua.

Jimmy mä käräytän sut, ei saa laittaa päätä pinppiin kun se vuotaa punasta..

Joo, ne hieman alko luimisteleen ku näkivät, että Aatu on päiväkävelyllä.

Mihinkäs se Japko joutuu, vai onko tietoo vielä?
Nii, Japko, mihin mies joutuu sotimaan?

Tässä vielä yksi hyvä uusnatsivideo:
http://www.youtube.com/watch?v=JWynjEuS-EY

Vittu että repesin tuossa vikassa pyykinripustuskohtauksessa. :hyvä:
"Heil Hitler". :hyper:

Tänne kajjaanin yritän päästä jotakin soheltamaan:D

Tytöt/naiset on kyllä muuttunut huomattavasti aktiivisemmaksi näin keväällä, tulee hymyä ja perään vilkuilua niin että ai ai:haart:

Mä oon huomannu tos saman kun Japko. Tosin mulla toi on ihan kokovuotista, että ihmisten päät kääntyy mun sulavien liikkeiden mukaan ja voi ihan kuulla, kuinka niiden hengitys menee samaan tahtiin mun askelien kanssa.

Sen verta pelottava mun massiivinen ja rujo musklebody kuitenkin on, että ne ei saa sanaa suustaan, joten mun ei edes tarvi torjua treffiehdotuksia ihan koko aikaa...

Dinho, onhan sulla kahleet kanssa, tosin ihan muusta syystä.

:D

Back
Ylös Bottom