Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muija sano, että nyt vois olla seksin paikka, mutta mä pidin tyylini ja sanoin

- Ei, ei nyt. Menen wätöfäk-ketjuun

Mul on pitsa uunissa ja vissyä jääkaapissa. En vedäkkään tumuja. huomenna salille nääs nääs nääs nääs ja sillai.

Mul on pitsa uunissa ja vissyä jääkaapissa. En vedäkkään tumuja. huomenna salille nääs nääs nääs nääs ja sillai.
:lol2: Hyvä et on asiat tärkeysjärjestyksessä. :D

Mä vedän tumut ja suuntaan nokkani Tampereen yöelämään. Pari vasta juotu. ei, en aio mennä huomena salille.. oon saamaton niljake joka pyörii nurkissa mimmin harmiks..:evil:

Reinzell sanoi:

Voisin olla jopa ylpeä susta. :haart:
Dinho10 sanoi:
Mä vedän tumut ja suuntaan nokkani Tampereen yöelämään. Pari vasta juotu. ei, en aio mennä huomena salille.. oon saamaton niljake joka pyörii nurkissa mimmin harmiks.
Häpeä, perkele. :jahas:

Hej alla.
jag måste go sova nu eftersom jag är så tired.
Jag ska gå sleppa nu.

ei pysty yötriidiin enään valvoo. Katotaan taas huomenna.

ei oo mitään ideaa reenata aamulla jos on pirtee. aamureeneissä pitää olla niin totaalisen väsynyt tai darrassa että saa oikeen raivon päälle. eli kun reenaatte aamulla niin että mee sinne pirteenä väsyttään itteenne vaa meettä sekavina piristymään.

ei oo mitään ideaa reenata aamulla jos on pirtee. aamureeneissä pitää olla niin totaalisen väsynyt tai darrassa että saa oikeen raivon päälle. eli kun reenaatte aamulla niin että mee sinne pirteenä väsyttään itteenne vaa meettä sekavina piristymään.

Heh lol taian itekin mennä huomenna siinä 8 maissa nii piristyy kun piikkisika perseessä:rock::rock::rock:

Herätkää Oi Yönkuuliaiset! Olen Pimeyden Valtias!
David-Hasselhoff.jpg

Aamulla puntille, muttei jaksa mennä nukkumaan kun väsyttääpi :(

Pitää mennä grilliltä hakee 3 kanapurilaista, toivottavasti ei kännitappeluita pääse syntymään..

funnychris120.jpg

Back
Ylös Bottom