Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos nukuskeleen menis ja huomena hoitaan pari koetta alta pois. Toivottavasti ees läpi menee.

Saiskin nukuttua. Aamulla ois vielä suurta tarkkuutta vaativa erittäin vaarallinen työ... Saas nähä kuin käy. Ei oo pariin viikkoon tullut nukutta kunnolla. Parin tunnin pätkiä korkeintaan. Ei vaikka nappailen lääkkeitä tähän. Välillä enemmänkin.

Saatanan perkele minkä tuo meni tekemään.

Saiskin nukuttua. Aamulla ois vielä suurta tarkkuutta vaativa erittäin vaarallinen työ... Saas nähä kuin käy. Ei oo pariin viikkoon tullut nukutta kunnolla. Parin tunnin pätkiä korkeintaan. Ei vaikka nappailen lääkkeitä tähän. Välillä enemmänkin.

Saatanan perkele minkä tuo meni tekemään.

Kannattaa ehkä oikeasti hakea jotain jelppiä, ei tee hyvää fysiikalle eikä pitkässä juoksussa kypärällekään.

Jahas, yövuoro lopuillaan ja kohta kotiin tuutumaan.
Ainoa vastassa oleva on koira, mutta se ottaakin ilolla vastaan, vaikka aamutorkku ja unenpöpperössä ruukkaa olemaan tähän aikaan :D

Asd. Kävin äskön puntarilla, nytten ollu pari viikkoa ruokavalio ja treenit kunnossa. Painot oli noussu 94,3 kiloon:hyper::jahas:
Paas tulemaan :kuvia: ja vähän äkkiä!

Sitten kuvia kun loputkin lihat on saatu takasin sekä vedetty kireään kuntoon, eli vielä saattaa mennä jokunen aika:D

E. Sitten kun tämä ensimmäinen sykli tätä hst:eetä on vedetty loppuun alkaa 2-3kk. mittanen dietti jolloin ois tarkotus ottaa se 8 kiloa poissa painoa.

Tänään koulusta tullessa rupesin muuten ajatteleen, että miltähän tuntuis matkustaa traktorin kauhassa? :hyper:

Koeviikko on hajottavaa aikaa... :(

K15

Janpa kun Särkkiksen pihaan astuu
kaikkien miesten maailma mullistuu ja
housuissa jokin kumma pullistuu

Prayer on panokone, se saa kerran kuussa
ihme tosin, lastit maistuu Standerin suussa

Columbu yksin pöydässä istuu, herkistelee
"Asia tää mulle aiheuttaa huolen"
"Anna lipunmyyjä mä sun pillua nuolen,
jos en saa, sitten mä kuolen"

Dinho on eri maata, se pimppirasian väkisin aukoo,
kolmessa sekunnissa rojut sisään laukoo,
eikä touhussa näy mitään taukoo

Sniffi ja Grossari luulee, et niillä on pomppulinnassa kova meno
Itseasiassa toinen niistä vois olla mun eno
On hyvä, et on mukana vanhempaa miestä,
on silloin helpompi heikompiaan piestä ja
toisiamme illalla kuivata hiestä

Näsinneulan huipulla Weak oksentaa pussiin
yleisöWC:ssä Indica kaupungin ruminta muijaa nussii
Entä kuka ajattelee "vois tota jo nuolasta"?
Tietysti Rankkuri, löytäessään pikkusuolasta

Tekis mieli myös naisia mukaan saada,
mutten uskalla kutsua mukaan punttimimmejä
Ne on niin isoja ja timmejä
Kauniita ja kultasia
me ollaan rumia ja multasia
Saatas vaan avaria poskelle
joutuis muuttaan Kuusankoskelle

Saataispa mukaan vielä Fuxi, Bloo, hummis ja muut
Joku voi sauvallaan putsata teidän kaikkien suut

Hohoo mikä runo:hyper:

Tänään tuli salille joku treenannu eikko kun olin just lähössä, näytti eräältä pakkislaiselta... Täytyy sanoa että pulleat pakarat roks!

Huh huh. Oon aika hc jätkä kun vedin äsken kauraryyniä ja vettä pelkältään, ilman mitään lämmitysjuttuja. Oli muuten oikeesti pahaa!

Back
Ylös Bottom