Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuosta miitistä voi tulla kyllä melkoinen seikkailujen yö.. Jossain Tampereen synkissä rämeiköissä Särkänniemen ja Hämeenpuiston välissä joukko löyhkääviä suolorttoja hyökkää sankan sumun keskeltä ja kaappaa uhkeimman uroksen (eli Reinzellin) kotikoloonsa hetteikköjen siimekseen villeihin strap-on-orgioihin. Reiniksen muistoa kunnioittaen poikkeamme kupilliselle paikalliseen Emma-baariin, missä joukko limaisia tamperehomoja yrittää napata Standerin, mutta vanhan kunnon Stondiksen raivokkaista vastalauseista huolimatta onnistumme pelastamaan hänet kaamealta kohtalolta. Lopulta yrittäessämme kännipäissämme löytää Hämeenpuiston villistä erämaasta hotelli Cumulusta sammumme Työväen Teatterin eteen. Aamulla Dinho10 on kadonnut ja Reinzell ilmestyy kolkosta yöpaikastaan ontuen ja verinen peräsuoli maata viistäen.

Miten tarina jatkuu? Se riippuu sankareidemme krapulan tilasta sekä siitä, moniko likainen huora tai spurgu taskuvaras on heidän taskujaan yön aikana haisevilla sormillaan penkonut.
Paljon mahdollista.
Ketäs kaikkia tuonne What the F*** -miittiin on muuten näillä näkymin tulossa?
Näillä näkymin itseni lisäksi sinä mussukkani, Dinho ja Reinzell. Kukaan muu ei ole uskaltautunut hihkaisemaan. Janpa täyttää elokuussa, joten jos miitti pidetään aikaisemmin, pikku pillunvonkaajamme jääpi pois.

Ranger, voi olla vaikea löytää noita kääpiöitä ja haltijoita mistään...varsinkaan homoja.

yhdeksän teitä on pakko olla. Ei se muuten ole mikään sormuksen ritarit
Tässä videossa Reinzell Lord of the Rings -meiningeissä Tampereen torilla.

Näillä näkymin itseni lisäksi sinä mussukkani, Dinho ja Reinzell. Kukaan muu ei ole uskaltautunut hihkaisemaan. Janpa täyttää elokuussa, joten jos miitti pidetään aikaisemmin, pikku pillunvonkaajamme jääpi pois.
Ihan hyvä että on suht pieni porukka, mahdutaan kaikki samaan hotellihuoneeseen yöksi :haart:.. Mulle kävis parhaiten jos kyseinen sankarien kohtaaminen olis ennen elokuuta, mutta toisaalta Janpakin olis ihan cool saada messiin.

Ihan hyvä että on suht pieni porukka, mahdutaan kaikki samaan hotellihuoneeseen yöksi :haart:.. Mulle kävis parhaiten jos kyseinen sankarien kohtaaminen olis ennen elokuuta, mutta toisaalta Janpakin olis ihan cool saada messiin.
Joo, tosin en kyllä nuku samassa sängyssä teidän kans, kun joku teistä on kuiteski yökastelija.

Veikkaan, että jää Janpan osalta tänä vuonna väliin, meinaan monelle taitaa sopia kesä-heinä-akselilla parhaiten?
Mä voin olla Gimli.
Totta kai, onhan sulla pienin penis.

Senkin homssut!

Edit.
бессильнoe гомо:piis:
Ja sama suomeksi?

Vahva veikkaus, että jotain homo-juttua... :eek:

jostain syystä muakin naurattaa, khihi khihihhi :)

ja Columbu, No viteos enimoor, pliis. Eihän mulla jää mitään ylläreitä takataskuun enää teille...

Ok. Tarkoititko tuolla siis minua vai itseäsi? :D

Äläkä yhtään kuule naura mulle, Reinzell!

Sinua poikaseni :david:, vaikka taitaakin vanhan homon olla aika jo mennä nukkumaan :D! Nussi time!

poshli vy vse nah. nu korol, za4em izu4eash russki? v Rossii truditsa xo4esh? :D

*izu4aesh

e. nu 4e... idi v zhopu svoju mat trahatsa blä :D a 4em zanimaesha bratan, kak u tebja dela?

Asd. Kävin äskön puntarilla, nytten ollu pari viikkoa ruokavalio ja treenit kunnossa. Painot oli noussu 94,3 kiloon:hyper::jahas:

Tein tänään niin suurilla painoilla hauiskääntöjä, että vastapäätä kehoaan rakentava mummo kusi alleen, lähti hätäpäissään käveleen kohti ovea, kompastui tisseihinsä, kaatui ja suolet valahti pitkin lattiaa.

edit. Tai no eilen..
spedit2. Nukkuun->

Back
Ylös Bottom