Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei muuten mike valehdellu makoisasta videosta. oon kuunnellu viimeset 2 viikkoa devin townsend tuotantoa
ja luulen, että se ei oo ihan parasta tähän fiilikseen.
kuuntelen siis tota miken postaamaa videota :D

Imekää kaikki säkkejä. Tosi miehet painaa duunia lauantaisinkin aamusta iltaan. Onneks pääsee illalla painaan jotain ihan muuta. Pitäsköhän lähtee baariin kattoon pikkusuolasta vai vetää ihan himassa vaan pienet känät.

Täällä on tultu selvästi liian järkeviksi, kun ei posteja tipu vanhaan malliin, WTF?

Kohta alkaa oleen muuten ihan terassikelit. Tulee mieleen ne kultaiset nuoruusvuodet, kun sai herätä peiton alta ja kömpiä sen rotkon kämpästä äkkiä pihalle. Sitten tallustaa hämeenkatua pitkin hirveessä jysärissä ja istahtaa pubin terassille. Toppatakki päällä, pipo hukassa, siinä hörppiä ölppöstä ja vetää ruttaantuneita savukkeita.

Oi, voi. Kyllä tänään on pakko vähän ottaa...

Voisin "liittyä tähän" kun muutkin yö-threadiin kirjoittelevat kirjoittelee tänne päivisin. Moro

Vitun kone ilmoittaa että lataa akkua, mutta kun vedin johdon irti koneesta niin sammu koko paska.... Samalla täältä katosi jotain vitun tietoja!
vittu mä niin vihaan koneita saatanan vittu!!!!

Sä oot vaan niin n00b.
Mä pidän koneista. Niiden kanssahan on hianoo taistella. Särkänniemessäkin on paljon koneita.

Sit on vielä keittiökoneet ja pesukoneet. Tietokone, astianpesukone, kone, ilmastointikone ja kaukalon jäädytyskone. Eikä pidä unohtaa lentokonetta tai porakonetta myöskään.

51BPXMWEQFL._AA240_.jpg

Sä oot vaan niin n00b.
Mä pidän koneista. Niiden kanssahan on hianoo taistella. Särkänniemessäkin on paljon koneita.

Sit on vielä keittiökoneet ja pesukoneet. Tietokone, astianpesukone, kone, ilmastointikone ja kaukalon jäädytyskone. Eikä pidä unohtaa lentokonetta tai porakonetta myöskään.

51BPXMWEQFL._AA240_.jpg
Jätkä on kone:wtf:

onks kukaan muu huomannu että kauppalehden nimityksiä -osastolla (tai mikä perkele onkaan) ne nuoret sussut on aina ihan vitun kuumia. Tai ei aina mutta joskus. Tai sitten käyn vaan kuumana bisnes-sussuihin. "bisnessussu" saatanan monta ässää yhdessä asiassa.

Yö! Onko kello 12 vai 1? Koska se aika vaihtu/vaihtuu? Onko Dinho10 oikeasti ihminen? Onko Tubsu jo nukkumassa?

edit. FUCK koneen kello kusee!

Kello kolmelta käännetään viisarit. Dinhosta en osaa sanoa mitään, eikä tuo viimeinen kysymys oikein edes jaksa kiinnostaakaan.

Edit. OTIT VARASLÄHDÖN! :evil:

vois leikkii edelläkävijää ja vittuillaksee siirtää kelloa kahella tunnilla eteenpäin.

BTW, toi Angstiteinin sigu on jollakin kierolla tavalla todella koskettavan kaunista

Back
Ylös Bottom