Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hah, joo vittu näin on.

Mikäs tappelu ilkalle tuli? probleemia naisasioissa.?

JL90: tottakai mä niitä jaan, vaikka tuloksista en ota mitään vastuuta...

edit: mä luulen säästäväni siinä, että olen sammuneena ojassa 15.00-21.59 ajan. Sit jonnekin vetään kunnon bailu bailu. Olettaen, että päästään mihkään sisään..

hah, joo vittu näin on.

JL90: tottakai mä niitä jaan, vaikka tuloksista enn ota mitään vastuuta...
No heitäpä pieni vinkki miten ujo mies voi päihittää pelkonsa? :eek:

Mieti ensin tarviiko sun sanoo sille mitään?

Jos palat halusta kertoa sille tunteistasi, niin pysäytät sen koulun käytävällä, kun on tilaisuus ja heität jotain pientä kahvijuttua. Huomaat kyllä tarviiko sen kanssa jatkaa enää mitään.

Jos se vaikuttas kiinnostuneelta niin annat homman mennä omalla painollaan ja puhelin kuumana...

aattelet vaan, että Reinzell on tehny kans tän ja se on jopa mokannu kaiken ihan täysin...

Vedät vaan tunteella ja ajattelet miten kadut kun et saatana saa ees suutas auki. Annat vaan mennä. Et sä siihen kuole. Vähän asennetta. Aika kuluu vitun äkkiä ja kaikki ne mitä tapahtuu sillon sun ikäsenä, jää jo pian unholaan...

Vittumaista katua parikymppisenä miten ois voinu olla sillon rohkeempi...

Ei se niin vakavaa oo, ei se oo luokan edessä esitettävä esitelmä mikä vituttaa vaan se on ehkä tsäänssi tutustua johonkin...

hah, joo vittu näin on.

JL90: tottakai mä niitä jaan, vaikka tuloksista en ota mitään vastuuta...

edit: mä luulen säästäväni siinä, että olen sammuneena ojassa 15.00-21.59 ajan. Sit jonnekin vetään kunnon bailu bailu. Olettaen, että päästään mihkään sisään..
Mut mä lupasin tarjota siulle yhen kaljan ku jaoit elämänviisauksias.. Mitäs siihen sanot..?

Mut mä lupasin tarjota siulle yhen kaljan ku jaoit elämänviisauksias.. Mitäs siihen sanot..?

kyllä mä sen muistan. Kirjotin sen ylös muistiooni ja laitoin valmiiksi spiderman-vyölaukkuuni...

tarjootko sen särkässä vai baarissa?

ihan sama... mä tarjoon kuitenkin sen takas kännipäissäni jossain vaiheessa

Mieti ensin tarviiko sun sanoo sille mitään?

Jos palat halusta kertoa sille tunteistasi, niin pysäytät sen koulun käytävällä, kun on tilaisuus ja heität jotain pientä kahvijuttua. Huomaat kyllä tarviiko sen kanssa jatkaa enää mitään.

Jos se vaikuttas kiinnostuneelta niin annat homman mennä omalla painollaan ja puhelin kuumana...

aattelet vaan, että Reinzell on tehny kans tän ja se on jopa mokannu kaiken ihan täysin...

Vedät vaan tunteella ja ajattelet miten kadut kun et saatana saa ees suutas auki. Annat vaan mennä. Et sä siihen kuole. Vähän asennetta. Aika kuluu vitun äkkiä ja kaikki ne mitä tapahtuu sillon sun ikäsenä, jää jo pian unholaan...

Vittumaista katua parikymppisenä miten ois voinu olla sillon rohkeempi...

Ei se niin vakavaa oo, ei se oo luokan edessä esitettävä esitelmä mikä vituttaa vaan se on ehkä tsäänssi tutustua johonkin...
Hyviä neuvoja, täytyypi pitää mielessä.

Ja nyt unille, pallerot. Öitä. :zzzz:

Mitä vittua??? God Damn. Oon jossain höpissyt liikaa itsestäni. Olenhan "Man of Mystery".

Taksilla teidän kans ihan mihin vaan...

Et, mutta melkein. Tällä hetkellä punkkaan hämeenkadulla. En kuitenkaan taivasalla...

Mitenköhän me pidetään se posse kasassa koko ajan?

Puolet lähtee eri suuntaan ja Stondis turkulaisena hukkaa ittensä samantein tai saa turpaan kadulla...

ediiiitttiiiäää: jag måste rökä nu...

Et, mutta melkein. Tällä hetkellä punkkaan hämeenkadulla. En kuitenkaan taivasalla...

Mitenköhän me pidetään se posse kasassa koko ajan?

Puolet lähtee eri suuntaan ja Stondis turkulaisena hukkaa ittensä samantein tai saa turpaan kadulla...

ediiiitttiiiäää: jag måste rökä nu...
röög röög.. Ei vittu mitään hajua.. porukan koossa pitäminen ei saatana onnistu.. Köytetään Standeri meihin kiinni jollain nippusiteellä..

öitä sitten vaan.

katotaan WTFuckissa joskus...

Back
Ylös Bottom