Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Ethän sinä ennen niistä tykänny?"

"siitä nyt on aikaa"

vai mikä se oli?

edit: eiku preijjeri, mut kai me sutkin viä nähdään seuraavassa jaksossa...

ei tämä selvinpäin oleminen niin perseestä kyllä olekkaan.
Sitä oikeasti kannattaa kokeilla. Ite olin juomatta vähän yli 5 kuukautta eikä se ollu mitään. Jos oikeasti menee joku kerta taas vituiks toi juominen, niin pidän vuoden tauon niin että heilahtaa.

Hei t u b s u..... vieläkö on hjuumoria

Sitä oikeasti kannattaa kokeilla. Ite olin juomatta vähän yli 5 kuukautta eikä se ollu mitään. Jos oikeasti menee joku kerta taas vituiks toi juominen, niin pidän vuoden tauon niin että heilahtaa.

Hei t u b s u..... vieläkö on hjuumoria
Mitäs se sellanen on?

jotain juotavaa...

hhmmmmmmmmm, juotavaa :kuola: viinaa

elasto:

kui niin. Täällähän ei oo tänään ollut MITÄÄN hompsuilua...

Mistä oikein puhut...

kaikki vetää jotain ihme sieniä saatana

dinho, paljokohan siä miitis menee massia, ei viittis ihan päivästä aamuun asti vetää kaljaa ja ulkosafkaa..

Mä roudaan omat juomat ja rahkat...

se voi dinho olla. Oon huomannu, ettei tästä karusta ja pelottavasta maineesta pääse enää eroon...

Noh, on se kiva, että muut väistyy...

Mitäs on loppuyön ohjelmistossa?

edit: JL90:n on jo täysikänen, ei oo enää ketään, kun Janpakin meni jo goisaan.

Ois voinu jakaa iskuvinkkejä...

tottakai, ei me olla ronkeleita, paljoo.

kaikki käy paitsi pienet kengät

elasto:

kui niin. Täällähän ei oo tänään ollut MITÄÄN hompsuilua...

Mistä oikein puhut...

kaikki vetää jotain ihme sieniä saatana

dinho, paljokohan siä miitis menee massia, ei viittis ihan päivästä aamuun asti vetää kaljaa ja ulkosafkaa..

Mä roudaan omat juomat ja rahkat...
Se vähän riippuu millä päivä on lähtenyt liikenteeseen. Ite ajattelin sellasta liukuvaa 20-500 egee. Toivottavasti ei särkässä olla ihan koko päivää ettei mee kaikki.. :P Sanot vaan eukolles että roudaa sulle eväitä koko päivän kylmälaukussa, ja heittää ne aidan taakse. "MATALALLA PROFIILILLA, SE ON VOITTAJAN TIE"

Se vähän riippuu millä päivä on lähtenyt liikenteeseen. Ite ajattelin sellasta liukuvaa 20-500 egee. Toivottavasti ei särkässä olla ihan koko päivää ettei mee kaikki.. :P Sanot vaan eukolles että roudaa sulle eväitä koko päivän kylmälaukussa, ja heittää ne aidan taakse. "MATALALLA PROFIILILLA, SE ON VOITTAJAN TIE"
jep kyllä se 500ekeä menee että pölisee jos ei nuukaile. koettu on ja luultavasti koetaan uudestaan

Back
Ylös Bottom