Ai minä vai?öitä, et siis tuu takas enää tänään.
Noh, katotaan WTF?-ketjussa sitten joskus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai minä vai?öitä, et siis tuu takas enää tänään.
Noh, katotaan WTF?-ketjussa sitten joskus...
Sitä oikeasti kannattaa kokeilla. Ite olin juomatta vähän yli 5 kuukautta eikä se ollu mitään. Jos oikeasti menee joku kerta taas vituiks toi juominen, niin pidän vuoden tauon niin että heilahtaa.ei tämä selvinpäin oleminen niin perseestä kyllä olekkaan.
"Ethän sinä ennen niistä tykänny?"
"siitä nyt on aikaa"
vai mikä se oli?
Mitäs se sellanen on?Sitä oikeasti kannattaa kokeilla. Ite olin juomatta vähän yli 5 kuukautta eikä se ollu mitään. Jos oikeasti menee joku kerta taas vituiks toi juominen, niin pidän vuoden tauon niin että heilahtaa.
Hei t u b s u..... vieläkö on hjuumoria
Se, on suomea. Determinatiivipronomini; Tämä, tuo, SE, nämä, nuo, ne. SE on suomea..Mitäs se sellanen on?
Hö. :(Pakko mennä pois täältä ku ootte niin homoja.
Tarkottaakohan se yleisesti meitä keippejäkui niin. Täällähän ei oo tänään ollut MITÄÄN hompsuilua...
Mistä oikein puhut...
kaikki vetää jotain ihme sieniä saatana
Olisko kantsinut mennä aiemmin nukkuun, kenties? ;)nyt öitä.. tässä enää saa nukkua niin vähän et voi perseen suti...
Nukkumista, nukkumista ja nukkumista.Mitäs on loppuyön ohjelmistossa?
Voithan sä jakaa niitä silti, mä oon huono niissä asioissa.Ois voinu jakaa iskuvinkkejä...
No ehkä joo.. ehkä ei... onhan se kiva olla wnb vittumainen ja vittumainenOlisko kantsinut mennä aiemmin nukkuun, kenties? ;)

Se vähän riippuu millä päivä on lähtenyt liikenteeseen. Ite ajattelin sellasta liukuvaa 20-500 egee. Toivottavasti ei särkässä olla ihan koko päivää ettei mee kaikki.. :P Sanot vaan eukolles että roudaa sulle eväitä koko päivän kylmälaukussa, ja heittää ne aidan taakse. "MATALALLA PROFIILILLA, SE ON VOITTAJAN TIE"elasto:
kui niin. Täällähän ei oo tänään ollut MITÄÄN hompsuilua...
Mistä oikein puhut...
kaikki vetää jotain ihme sieniä saatana
dinho, paljokohan siä miitis menee massia, ei viittis ihan päivästä aamuun asti vetää kaljaa ja ulkosafkaa..
Mä roudaan omat juomat ja rahkat...
jep kyllä se 500ekeä menee että pölisee jos ei nuukaile. koettu on ja luultavasti koetaan uudestaanSe vähän riippuu millä päivä on lähtenyt liikenteeseen. Ite ajattelin sellasta liukuvaa 20-500 egee. Toivottavasti ei särkässä olla ihan koko päivää ettei mee kaikki.. :P Sanot vaan eukolles että roudaa sulle eväitä koko päivän kylmälaukussa, ja heittää ne aidan taakse. "MATALALLA PROFIILILLA, SE ON VOITTAJAN TIE"