Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

yöketjuuun!

Vetäkää joku kurpitsaa daijuun. Shibasta ei oo ollu mitään kuulumisia, viimeeksi teki comebackin jouluna...?

Reinzell, kui mun pitikään venata 0.13 asti? Mä haluun nukkumaan, stanan lutka.

Ohhoh, vittu on unirytmi vituillaan ku aamulla 8 nukkumaan, ja puoli neljältä herätys. Tuntuu ku kello ois vasta jtn 14-15 :E perkele, että pitikin lähteä keitolle @acs. Oli kyllä melkoiset messut, harmi vaan ettei muistikuvia löydy juurikaan :D

Haluan daijuun, kertomisilla ei väliä.

Mä en oikeastaan tiedä mitä tarkoittaa että haluaa daijuun. Haluaa turpaan? Daiju on daiju mutten muuta osaa sanoa. Mä en ainakaan ketään aio läimästä. Täällähän oppii uusia termejä :P

No niin se on yö.

Vedikkö Grossari jo kaks tonttua rikki?

Edit: Siponen, ei ihan samanlaisena, täällä on paikalla nyt naisia.

Thank God.

Yleensä täällä on vieläkin vallattomampi meno kun yö vaan pimenee ja aika kuluu...

Se vähän riippuu ketä on paikalla...
Muakin kiinnostaa Naenen alushousujen väri. Jos saan arvata, mustat, silkkiset tai puuvillaa. Stringit tai hotpantsit...???

Mulla ei oo mitään vaatteitteni alla

Mä en oikeastaan tiedä mitä tarkoittaa että haluaa daijuun. Haluaa turpaan? Daiju on daiju mutten muuta osaa sanoa. Mä en ainakaan ketään aio läimästä. Täällähän oppii uusia termejä :P

Wänkkäri sekoili sanoissaan, siksi daijujutut. Mutta oikeastiko asia oli uusi?

Vedikkö Grossari jo kaks tonttua rikki?

Ei mennyt rikki, yhtäkkiä ei ollutkaan enää mitään järkevää sanottavaa.

Säästän jymypotin ensi yöhön.

Heippa, laiheliinit.

Edit: Kanoilla luulisi olevan usein tylsää.

Camoon mister G. Mun kunniaks vedä tähän joku hyvä loppuspiikki...

Tää vois olla WTFyöketju..

Back
Ylös Bottom