Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2:
eikööööö

jawhead: kumarra sä mulle ensin. Selkä muhun päin...

kumartakaa mua

Janpa, hyi sua. Jos sinä itse olet niin ei sitä meille muille tarvitse kertoa.

Oletko saanut luvan tulla kesän miittiiin. Voisin esitellä sulle paikkoja siellä ihan henk.koht. tunnen ne laitteet aika hyvin...

niiin joo, siis tottakai me nyt tarvitaan yks alaikänen sinne. Se hoitaa kaiken puhumisen siellä. Mä trokaan sulle omat juomat sitten anniskelualueelle jossain mehukattipullossa.

Ensi kesänä jonkun paskakomitean johdosta mulla alkaa koulu jo 4. elokuuta, joten en näillä näkymin pääse mutta jos koulussa ei ole mitään tärkeää niin sitten otan sieltä omaa lomaa ja paukin miittailemaan:dance: Ja sillon oltais 18:dance:

Oot velkaa kumarruksen.. Ilmoitan sitten missä ja koska sen haluan!!:wtf:

e. Reinzell the migty fucker ehti ensin, on se peto :evil:
sovitaan että sen täytyy toteutua digitaalisesti

kyl

Uuh, kohta kattomaan salkkareita ja syömään pizzaa.

Tapasin työkaverin baarissa kun lähdin vähän irrottelemaan.
En kuulemma nauti oikein 100% työkavereiden luottamusta.

Minulla ei ole kavereita eikä harrastuksia, minulla on vain työ. Ja haluan hoitaa sen sitäkin paremmin. Jos minulta nyt ollaan viemässä työkin, tunnen jääväni tyhjän päälle. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä.

Olen ylikoulutettu ja minulla on liian vähän työkokemusta eikä minulla ole mahdollisuutta päästä vanhempien siivellä minnekään. Kaikki tulee kaatumaan päälle.
Olo on aika toivoton ja synkkä juuri nyt.

huu aar juu

Back
Ylös Bottom