Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

näääh, jossain vaiheessa kun sitäkin näkee tarpeeks ei mikään ala tuntua miltään.

Siinä vaiheessa kun alkaa oikeesti seuraan juonta tai lavastusta niin ei siitä hommasta enää nauti niinkuin olisi alunperin tarkoitus...

no moro moro, mitä äijä?

Ollaankos me tavattu?

Dinho: nyt tekis mieli vetää pari bisseä ja pelata aliasta porukassa...

Onko niissä juoni? :eek: Mä en tiedä, koska tyypitän aina äänet kiinni etten jää ite kiinni..:wtf: i know :david:

no moro moro, mitä äijä?

Ollaankos me tavattu?

Dinho: nyt tekis mieli vetää pari bisseä ja pelata aliasta porukassa...[/QUOTE]
Mä juon bissee, enää puuttuu kaikki muu............

e. vituikshan toi taas meni saatana.. tätä tää on pienessä sievässä.. :P

vintage pointtii täs kattelen.. iha hyvält näytää
mut kyl se ww on parempi

Joo, kyllähän sä täällä jo viivyit tovin..

dinho: onhan niissä. Jossain parempia kuin toisissa. Mä taas kuuntelen äänet täysillä ilman kuvaa ja luen pakkista. kato, naapurit luulee, et mä painan jotain eukkoo täällä. Heh hkjäh...

Columbu on kääntänyt takkinsa meille. Sit se tajuaa, kun se ei mitään vosuja saakkaan...

Se voi kyllä olla paha teille, kun Mr.C vie kaikkien pirkkojen huomion siällä miitissä, jollein keksitä jotain aivan mahtavaa katseidenkääntäjää...

vai miten se oli

vai kuka se oli?

Joo, kyllähän sä täällä jo viivyit tovin..

dinho: onhan niissä. Jossain parempia kuin toisissa. Mä taas kuuntelen äänet täysillä ilman kuvaa ja luen pakkista. kato, naapurit luulee, et mä painan jotain eukkoo täällä. Heh hkjäh...
mut sä ootkin miäs, mä oon :david:

Annas neuvo parahin Reinzell. Mitä tehdä kun oma tyttö nukkuu viereisessä huoneessa, mutta mielessä pyörii ihan joku toinen...vittu..:down:

mut sä ootkin miäs, mä oon :david:

Annas neuvo parahin Reinzell. Mitä tehdä kun oma tyttö nukkuu viereisessä huoneessa, mutta mielessä pyörii ihan joku toinen...vittu..:down:

tarkotatko tytöllä muijaa vai lasta?

Sehän on ihan normaalia, että mielessä pyörii joku toinen vittu. Ei vaineskaan.

Mielessä voi pyöriä mitä vaan, mutta se on eriasia, että tekisikö sen asian eteen mitään. Jos tekisi, sen huomaa siitä, että tekee ja katsoo mitä tapahtuu. Kääntää niinsanotusti kortit.

Itse mietin paljon muitakin, mutta en tekisi mitään, vaikka voisin niitä laittaakin. Mieti oletko onnellinen. Ja vaikka et olisi, mieti haluatko olla onnellinen.

Oletko valmis tekemään jotain nykyiselle tilanteelle jotain, että olisit onnellinen tyttösi kanssa vai olisitko onnellisempi jossain muussa tilanteessa jonkun muun kanssa.

se, ettet tiedä on ihan normaalia. Se riski on paha, tosi paha. Mutta arvaa mitä. Olet jo tehny valintasi. Olet siinä tilanteessa missä nyt olet.

Yleensä huomaat sen ajan kuluessa mikä tilanne tuntuu parhaalta. Tunne itsesi. Voit elää hyvää elämää olematta oikeasti onnellinen tai voit elää elämää olemalla oikeasti onnellinen.

Älä saatana kysy vielä. Mä vastaan paremmin kun en oo näin väsynyt.

Columbu on kääntänyt takkinsa meille. Sit se tajuaa, kun se ei mitään vosuja saakkaan...

Se voi kyllä olla paha teille, kun Mr.C vie kaikkien pirkkojen huomion siällä miitissä, jollein keksitä jotain aivan mahtavaa katseidenkääntäjää...
Joo, mut kyllä mua pelottaa nähä kaikki teidät karjut saman aidan sisäpuolella pokaamassa...mitä ikinä sitten onkaan.. Vittu mä rasvaan vaan loverin ja hyppään messiin.. you know, pistän kaiken peliin!!

vai kenet se oli

ihan sama, arvasin etten muista sitä mainosta ihan sanasta sanaan ja annan jonkun nussia pilkkua, kun ei ole saanut muutakaan nussia tänään.

hah.

Käyn röökillä ja mietin vielä dinholle jotain vastinetta näihin ihaniin elämän pulmatilanteisiin...

Back
Ylös Bottom