Vaan minäpä juon vasta/jo aamukahvia, sun mahdollisuudet vähenivät:whip:
Niinkö meinaat? Jollakulla on takana jo 13 tunnin yöunet, hähää :evil:! PANOKSET KOVENEE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan minäpä juon vasta/jo aamukahvia, sun mahdollisuudet vähenivät:whip:
Mutta mää oonkin keskittynyt h-hetkeen jo eilisestä, klo 14.17 kun heräsin sain taas suunnan elämälleni ja tulin pätemään pakkotoistoon, koska vain pätemällä minusta voi tulla jotain jeesusta suurempaa..
hö:( "Me on hävitty tää peli"Sitä ei lasketa mukaan. Nih!
Sun pitää myös syödä sitä munaa jolla korvaat sitä munaas.. Masturbheimer.. hah vittu:DMä sairastan sellaista vakavaa sairautta nimeltä "Masturbheimer" jonka oireena on hirveä käsien vispaaminen ja vatkaaminen nivusten läheisyydessä. Sen seurauksena kehoni proteiinipitoisuus on kovin alhainen, sillä menetän suuret määrät valkuaisaineita päivittäin.
Asiaan. Katellaan kesän lähestyessä tilannetta, ilmatkin saisi olla paremmat. Mitään massamiittiä ei nyt toivoisi (ketään ei kuitenkaan suljeta pois, niin kauan kun löytyy tarpeeksi kusta päästä), vaan sellaista truerunkkareiden kokoontumista Mansen suunnalla.
hö:( "Me on hävitty tää peli"
Josta muistuikin mieleeni eräs saksalainen olut:Mä sairastan sellaista vakavaa sairautta nimeltä "Masturbheimer"
Mä varasin jo sen siroimman säbän pelaajan kropan ja tällä hetkellä minut tunnistaa myös punertavasta reisipensselistä.. karjua musta ei saa ikinä..Voi perse, unohtui pilkku jonka-sanan jälkeen. :(
Oon tässä pohdiskellut, että minkälaisia hunkseja sieltä ruudun takaa oikein sitten miitissä paljastuukaan? :haart:
Onko varsinkin Reinzell-muru yhtä hemaisevan seksikäs kuin antaa kirjoituksissaan ymmärtää?
Liity kerhoon. Mä näytän ihan huispaajalta. :(Mä varasin jo sen siroimman säbän pelaajan kropan ja tällä hetkellä minut tunnistaa myös punertavasta reisipensselistä.. karjua musta ei saa ikinä..
:wtf:PERIN ELÄIMELLISTÄ:wtf:Liity kerhoon. Mä näytän ihan huispaajalta. :(
Babel Fish sanoo tosta lauseesta: "But 4 this morning cake and Easter ate." Melko lennokasta.А я сегодня утром кулич и пасху ел =)
Odota vaan, kun pääsette näkemään mun "taikasauvan".:wtf:PERIN ELÄIMELLISTÄ:wtf: