Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta mää oonkin keskittynyt h-hetkeen jo eilisestä, klo 14.17 kun heräsin sain taas suunnan elämälleni ja tulin pätemään pakkotoistoon, koska vain pätemällä minusta voi tulla jotain jeesusta suurempaa..

Mä sairastan sellaista vakavaa sairautta nimeltä "Masturbheimer" jonka oireena on hirveä käsien vispaaminen ja vatkaaminen nivusten läheisyydessä. Sen seurauksena kehoni proteiinipitoisuus on kovin alhainen, sillä menetän suuret määrät valkuaisaineita päivittäin.

Asiaan. Katellaan kesän lähestyessä tilannetta, ilmatkin saisi olla paremmat. Mitään massamiittiä ei nyt toivoisi (ketään ei kuitenkaan suljeta pois, niin kauan kun löytyy tarpeeksi kusta päästä), vaan sellaista truerunkkareiden kokoontumista Mansen suunnalla.
Sun pitää myös syödä sitä munaa jolla korvaat sitä munaas.. Masturbheimer.. hah vittu:D

Joo, vaan runkkareita, nyrkittäjiä ja kusipäitä. dänks

"Hetki lyö, viime hetki lyö,
kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan.
Hetki lyö, meille hetki lyö,
en vaan päivää seuraavaa mä tiedä, milloin kohdataan.

Kellon seisahtuvan tahdon, hiljentyvän lyöntien.
Kauas lähteä mä saan, tunti kuluu viimeinen.
Tahdon ennenkuin on myöhäistä, mä kuulla sen:
kun taas saavun, luotas löydän kaiken entisen.

Nään jo sen, hetken viimeisen,
enää aikaa sulla on vain kyyneliin katkeriin.
Hetki lyö, riittänyt ei yö,
Mukaan tulla et sä voi, nyt lausun sulle "Näkemiin".

Luotas lähteä mä saan, tunti kuluu viimeinen.
Vaan nyt tiedän, että sulle kuulun ainiaan.
Muistan kyynelsilmät, jotka jäivät katsomaan.

Hetki lyö, viime hetki lyö,
kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan.
Hetki lyö, meille hetki lyö,
en vaan päivää seuraavaa mä tiedä, milloin kohdataan.

Kauas lähteä mä saan, tunti kuluu viimeinen.
Tahdon ennenkuin on myöhäistä, mä kuulla sen:
kun taas saavun, luotas löydän kaiken entisen."

Voi perse, unohtui pilkku jonka-sanan jälkeen. :(

Oon tässä pohdiskellut, että minkälaisia hunkseja sieltä ruudun takaa oikein sitten miitissä paljastuukaan? :haart:

Onko varsinkin Reinzell-muru yhtä hemaisevan seksikäs kuin antaa kirjoituksissaan ymmärtää?

Mä sairastan sellaista vakavaa sairautta nimeltä "Masturbheimer"
Josta muistuikin mieleeni eräs saksalainen olut:
logo_allersheimer.jpg
Glas_2005_01_2.gif

Ein Alzheimer bitte!

Voi perse, unohtui pilkku jonka-sanan jälkeen. :(

Oon tässä pohdiskellut, että minkälaisia hunkseja sieltä ruudun takaa oikein sitten miitissä paljastuukaan? :haart:

Onko varsinkin Reinzell-muru yhtä hemaisevan seksikäs kuin antaa kirjoituksissaan ymmärtää?
Mä varasin jo sen siroimman säbän pelaajan kropan ja tällä hetkellä minut tunnistaa myös punertavasta reisipensselistä.. karjua musta ei saa ikinä..

А я сегодня утром кулич и пасху ел =)

Tipuin :lol2: "Ja tänä aamuna minä söin kulitsaa ja pashaa." Ei taida toi baabeli olla kovin laadukas sätös..

Mitäs mitä onjo yö eikä kukaan ole vielä laittanut mitn :wtf: Kummiskaan kukaan ei oo vielä nukkumas

Edit: Ehtihän se elasto ensin

Back
Ylös Bottom