Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vai spämmää tänne.. eihä tää oo ku mun 145 viesti yöthreadii, kahen vuoden aikaan koht.

Ei kovin usein tuu kyl käytyy.;)

Ikinä ei ole kiinnostanut joku viestin kasvatus. Esim, en edes voi sanoa näheeni ainuttakaan postia Standerilta tai JSU:ltä ennen tätä. Ei muistu nuo nikit mieleen, vaikka Standerillakin 4000 postia. Suurin osa omista viesteistä menee netistä poimittua osioon ja tietsikka osioon.

Johtunee siitä, ettei mulla oo oikeesti koskaan mitään asiaa. Kunhan kirjottelen paskaa turhiin ketjuihin :)

Ikinä ei ole kiinnostanut joku viestin kasvatus. Esim, en edes voi sanoa näheeni ainuttakaan postia Standerilta tai JSU:ltä ennen tätä. Ei muistu nuo nikit mieleen, vaikka Standerillakin 4000 postia. Suurin osa omista viesteistä menee netistä poimittua osioon ja tietsikka osioon.

No mitenkäs Weiland, sen varmasti muistat.

Weiland = Stander

Kyllähän noita viestejä saa päivässä useampia kymmeniä, vaikkei olisi mitään varsinaista sanottavaa. Se on vaan jollain tyylinä.

Mulla periaatteena, ettei peräkkäisiä posteja, kun menee jo hankalaksi lukea ja ehtiä kommentoimaan edellisiä postauksia ketjun edetessä chattivauhtia. Edit on meinaan keksitty.

nyt nukkuun.

Metal Gear Solid ykköstä pelailtu yömyöhään ja tuo päävastus on kyllä vitun vaikea.Kerran oon ennenkin tuon pelin läpäissyt, mutta nyt kyllä alkaa jo pikkuhiljaa hajottamaan kun ei millään läpäse. Loisto peli muuten:rock:
Pian tulossa Metal Gear Solid 2.Saas nähä yltääkö ykkösen tasolle...

Jotkut puhu täällä about viikko sitten Project IGI:stä. Oli muuten vitun paha se viimeinen kenttä, vaati aika monta yritystä...hitsit kun ei ole enää sitä ykköstä, kakkonen kyllä on, muttei ole läheskään yhtä hyvä.

Oon pelannu Metal Gear Solidin läpitte :rock: Ei se päävastus niin vaikee oo kun vaa hoksaa taktiikan.

Edit. siis Sons of Libertyn..

Terve Habankorppu, taidetaan olla ainoat hereillä tässä threadissä..

Kai sitä on itsekin kohta luovutettava ettei mee unirytmit aivan sekaisin. Huomenna pitäis jaksaa vetää rinta- ja käsitreeni.

Ei perkele kyl meitsi vielä on hereillä. Tossa vain muita forumeita selailin...

Ei perkele kyl meitsi vielä on hereillä. Tossa vain muita forumeita selailin...
Mä en ainakaan lue mitään muita forumeita kuin Pakkista.. Ei riitä aika muille. Kyllä Pakkotoisto on ykkönen, niin treeniasioissa kuin offtopicissakin.

Mutta nyt pakotan itseni nukkumaan, öitä kaikille! Huomenna rankka päivä, ohjelmassa kouluprojektin viimeistelyä ja rautojen nostelua.

(On muuten mun 400. viesti tähän ketjuun, vois vähän yrittää rajoittaa näitä yövalvomisia)

edit:
Ompa Blade3 tylsä......
En viitsinyt edes yrittää katsoa tuota, kun ykkösosa oli niin kehno.

Kyllä Pakkotoisto on ykkönen, niin treeniasioissa kuin offtopicissakin.

Tuo on niin TOTTA! Itse en nykyään seuraa netissä muuta kuin pakkista, erään mahtavan lätkäjengin forumia, erään mahtavan fanclubin sivustoa, jatkoaikaa ja sähköpostia. Ei oo paljoa muuta tarvinnu ku saa kaiken tarpeellisen tiedon noistakin. Toki välillä erehdyn menemään jollekin muulle sivustolle... sitten aina palaan pakkikselle!

Back
Ylös Bottom