Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sillonku panemaa pääsee, ni siinä on tyttöystävät vaan tiellä..;)

e: seppo rätyy en ymmärrä. enpä panis viistoistakesäst.. Ehkä jotaa 17-18vee kisakireeta pikkublondia kyl
Kisakireetä? :wtf: Mä luulin että sulla on vähän erilainen naismaku.
:D :hyvä: jep.. Vituttaa ajatella et tollasten teinipillujen saanti on vielä mahdottomampaa 10 vuoden päästä kuin nykyisin.. Ja se on nykyisinkin lähes mahdotont
Joo, jos meikäläinenkin 15-kesäistä laittais niin siinä rikottais vähän muutakin kuin immenkalvo.

"Kun tosimiehet rupee nussimaan, siinä on naisetkin vaan tiellä"

Muuten, oonko ainoa, johon vetoaa enemminki sellaset kaksvitoset jakkupukujuristilook-blondit, ku teinitytöt yläasteelt?

Riippuu tarkotusperästä, teinitytöstä jolla on keltaset stringit näkyvillä tuskin saa järkevää/syvällistä/vakavaa/kestävää seuraa.
Joten ehkä jakkujuristi on näistä kahdesta suhdetta haikailessa parempi.

Joo, jos meikäläinenkin 15-kesäistä laittais niin siinä rikottais vähän muutakin kuin immenkalvo.

Kun panettaa oikein kunnolla (varsinki teini-iäs) ei tuu kauheest ajateltuu noit lainrikkomisia.. Juon myös usein vaikka se on vastoin lakia jne.

Mun kisakiree ehkei tarkota Columbu ihan samaa ku sun kisakiree. Mun kisakiree ihkunainen on sellane pikkusen lyhkäsenpuolenen hyvinpaljon teahiilloste-indicankitaristi-haydenpanettiere-tyylinen blondi..;) Ehkei ihan tavan teinipissis.

Uusimmassa lostissa Julietista olvat saaneet siihe tosi älyttömän kuuman.

Kun panettaa oikein kunnolla (varsinki teini-iäs) ei tuu kauheest ajateltuu noit lainrikkomisia.. Juon myös usein vaikka se on vastoin lakia jne.
Mutta sulle iän puolesta 15v olis vielä sallitun rajoissa.. Laissa puhutaan muistaakseni "huomattavasta ikäerosta" kanssakäymistä rajoittavana tekijänä, jos tyttö on alle 16-vuotias. Oon kyllä tarkistanut moneen kertaan :D

Ei ole vaikeeta vanhana likaisena setänä saada teinibildeä, jos lompsasta löytyy fyffeä. Justhan oli juttua, kun sedät ostaa pillua vastaan kaikkea kivaa teinilutkille.

;)

Tärkeät lainkohdat kannattaaki tutkia tarkkaan..;)

Märille mättäille ei kiirettä, en edes pörrää sellasissa piireissä.

Mun kisakiree ehkei tarkota Columbu ihan samaa ku sun kisakiree. Mun kisakiree ihkunainen on sellane pikkusen lyhkäsenpuolenen hyvinpaljon teahiilloste-indicankitaristi-haydenpanettiere-tyylinen blondi..;) Ehkei ihan tavan teinipissis.

Uusimmassa lostissa Julietista olvat saaneet siihe tosi älyttömän kuuman.
Kukaan noista muijista ei oo lähelläkään kisakireetä.

Eikä ole mielipidekysymys. En kyllä näkis Tea Hiillostetta missään bodyfitness-lavoilla millään :lol2:

Hmm.. Musta taitaa tulla isona vanhana likainen ja rikas..

Muuten, on ihan vitun kisakireetä onkin.. Varsinki livenä luonnossa, jotai iha usko-vitun-matto-man h0ttia!

Taitaa kisakireyski olla subjektiiviin määritelmä. Onhan 100heppanen auto monille tehokas. Vaikka sata hevosvoimaa ei ole edes moottoripyörälle tarpeeksi. Veneelle ihan ok, tosin oon ajanu 150heppasta, ja ei sekää kovin kovaa kulkenu..
toisille taasen 500heppaakaa ei oo tarpeeksi

92 maksimi alaraja ja noikin on jo aika lapsentuntosia... Mutta nytten telkkaria ja huomenissa sitä 90;)

E. Ei vittu, nyt asit menee putkeen:)

Eikö se ole alle 18 vuotialla 3 vuotta ikä eroa, niin on rikos?

Mun mielestä laissa ei oo annettu mitään tarkkoja lukuja ton suhteen.. Se 16 vuotta on ainoa mitä mainitaan. Ja joissain tapauksissa on puhuttu henkisestä kypsyydestä pikemmin kuin fyysisestä iästä.

edit: Ehdin ennen Hansulia :)

kai se o 16-vee

wiki: "Suomessa rajana on 16 vuoden ikä tai riittävän pieni henkinen kypsyysero."

Miks bodybuilding.comissa aina vastaus kaikkii ongelmiin on "You are not eating enough" ?

Back
Ylös Bottom