Avatar kertoo totuuden, vaikka nickissä lukis mitä tahansa. ;)Oon vaan tässä jo pidemmän aikaa ihmetelly et kuka vitun Stander ja mihin se Weiland katos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avatar kertoo totuuden, vaikka nickissä lukis mitä tahansa. ;)Oon vaan tässä jo pidemmän aikaa ihmetelly et kuka vitun Stander ja mihin se Weiland katos.
Kisakireetä? :wtf: Mä luulin että sulla on vähän erilainen naismaku.sillonku panemaa pääsee, ni siinä on tyttöystävät vaan tiellä..;)
e: seppo rätyy en ymmärrä. enpä panis viistoistakesäst.. Ehkä jotaa 17-18vee kisakireeta pikkublondia kyl
Joo, jos meikäläinenkin 15-kesäistä laittais niin siinä rikottais vähän muutakin kuin immenkalvo.:D :hyvä: jep.. Vituttaa ajatella et tollasten teinipillujen saanti on vielä mahdottomampaa 10 vuoden päästä kuin nykyisin.. Ja se on nykyisinkin lähes mahdotont
Älä puhu paskaa.Muuten, oonko ainoa, johon vetoaa enemminki sellaset kaksvitoset jakkupukujuristilook-blondit, ku teinitytöt yläasteelt?
Muuten, oonko ainoa, johon vetoaa enemminki sellaset kaksvitoset jakkupukujuristilook-blondit, ku teinitytöt yläasteelt?
Joo, jos meikäläinenkin 15-kesäistä laittais niin siinä rikottais vähän muutakin kuin immenkalvo.
Jep, siitä mä sitten selvitin lopulta asian huimaavilla Sherlock-taidoillani.Avatar kertoo totuuden, vaikka nickissä lukis mitä tahansa. ;)
Mutta sulle iän puolesta 15v olis vielä sallitun rajoissa.. Laissa puhutaan muistaakseni "huomattavasta ikäerosta" kanssakäymistä rajoittavana tekijänä, jos tyttö on alle 16-vuotias. Oon kyllä tarkistanut moneen kertaan :DKun panettaa oikein kunnolla (varsinki teini-iäs) ei tuu kauheest ajateltuu noit lainrikkomisia.. Juon myös usein vaikka se on vastoin lakia jne.
Kukaan noista muijista ei oo lähelläkään kisakireetä.Mun kisakiree ehkei tarkota Columbu ihan samaa ku sun kisakiree. Mun kisakiree ihkunainen on sellane pikkusen lyhkäsenpuolenen hyvinpaljon teahiilloste-indicankitaristi-haydenpanettiere-tyylinen blondi..;) Ehkei ihan tavan teinipissis.
Uusimmassa lostissa Julietista olvat saaneet siihe tosi älyttömän kuuman.
Eikö se ole alle 18 vuotialla 3 vuotta ikä eroa, niin on rikos?