Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kaveria vai *kaveria*;)

noh. kukin ettii mitä ettii, itte en kyllä kehtais ettii täält.

tytöt lukis mun viestei, ni varmaa ei tulis ku haistavittuviestei..

It is just me vai näkeekö muutkin eukoissa lähietäisyydeltä katsottaessa pieniä virheitä, kuten syyliä tai luomia hölmöissä paikoissa?

It is just me vai näkeekö muutkin eukoissa lähietäisyydeltä katsottaessa pieniä virheitä, kuten syyliä tai luomia hölmöissä paikoissa?

Ei oo mitään juttua muijien kanssa paitsi silloin, kun oon niin kännissä, etten ota huomioon mitään ulkonäköseikkoja =/

Ei mullakaan mitään juttua ole... johtuu varmaankin näistä olemattomista virheistä joita huomaan.

;)
Eihä muijissa koskaa mitää vikaa oo;)

viddu että ois rahaa, ni ostaisin range roverin.. oijoi ku on hienoi autoi:haart:

ens talven lomaa varte jos onnistuis säästelee.. tietäis vaa, että lähteäkö Australiaan vai Etelä-Afrikkaan käväseen..

Mun suhteiden puuttuminen johtuu näistä valtavista virheistä mitä mussa on eikä niistä pikkuvirheistä mitä naisissa on ;)

Sulla on vaan aikas rumia eukkoja ollut :hyper::hyvä:

Oikeesti, kaukaa katsottuna hyvän näkösiä sitten kun metrin päästä juttelee niille niin niillä on tyyliin saatanan pienet kasvot tai jotai!

nii tai juurikasvuu.. hyii

Mun suhteiden puuttuminen johtuu näistä valtavista virheistä mitä mussa on eikä niistä pikkuvirheistä mitä naisissa on ;)

Ei huolta bro, aina löytyy joku suhisevassa tuulipuvussaan joka huolii kenet vaan.

Oikeesti, kaukaa katsottuna hyvän näkösiä sitten kun metrin päästä juttelee niille niin niillä on tyyliin saatanan pienet kasvot tai jotai!

Pienet kasvot.. Hyvännäkösten muijien käyttämättä jättäminen on melkosta luonnonvarojen tuhlaamista.

Ei huolta bro, aina löytyy joku suhisevassa tuulipuvussaan joka huolii kenet vaan.
Ai tällainen?

pollard_228x337.jpg

Oman jännityksensä tekee myös se miltä naaraan henki haisee, nokkani on hyvin herkkä kaikelle kaalin katkuiselle.

etkö muka panis?

Back
Ylös Bottom