Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli missä kommentissa?
Tissit mainittu.
Kaikki julkisuushan on positiivista. Taisin olla eräässä aiemmassa kommentissani oikeassa ;)
Yritin tulla järkiini.... taijooeiLitaliÄssäki!!!!11111yks
Missäs sie oot luuhannu?
epäleiluuuu !!Jääköön arvoitukseksi.
(.) (.) ja nähty.
tässä sulle, mistä tykkäät (_!_) tiukat pakarat..

Misukka on kyllä ehkä härskein muija täällä pakkiksella:haart:![]()
Yritin tulla järkiini.... taijooei
Hmm.. tosin nyt tuo avatar yms. puuttuu ennenkuin Mike saa maksun näkyviin.
Joo pakarat on aina jees, etenki tiukat muhkeat miesten pakarat.![]()
Ootsä käynny meillä , kun tiesit....hmmOotsä käynny meillä , kun tiesit....
Ei ollut välttämättä tältä päivältä. Eikä tuo nyt kovin olennaistakaan ole.. Ihana lovestoori teillä joka tapauksessa :haart:oikeest, oon utelias, enkä jaksa sun koko viestihistoriaa tältpäivält alkaa selaa ja arvuuttelee.
Joo, nettiriippuvainen vaan yrittää aina selittää ongelmansa pois; "Mä voin lopettaa milloin haluan" jne... pitäisi vaan tunnustaa tosiasiat :kippis1:Sä oot menetetty tapaus. Ja menetetty oli yritykseskin vapautua pakkiksesta :D
Joo, nettiriippuvainen vaan yrittää aina selittää ongelmansa pois; "Mä voin lopettaa milloin haluan" jne... pitäisi vaan tunnustaa tosiasiat :kippis1:
?Columbu:Ei, en mä oikeest oo huomionkipeä, jos sä sitä tarkotit. Eikä musta edelleekä ollu vitsi toi yhen-vaa-tyttöihmisen kuvake.netsivun lisäys ihkuthredii. Oikeestiki mä oon ehkä himpun adhd-tapaus. jep. ja kuten miljardikertaa on myöski irl ystävät/kaverit todenneet, ettei ne mun naismakuakaa 100% ymmärrä;) eli oikeastaa siinsuhtees mä oon himpun ei-nii valtavirrassakulkija. mut muute kyl iha mukava(kai)
oonko pahast hakoteillä, mitä viestiäs tarkotit?