Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Misukka on kyllä ehkä härskein muija täällä pakkiksella:haart::kuola:

Jääköön arvoitukseksi.
epäleiluuuu !!

nyt en ainakaa saa nukuttuuuuuu ku mietin tota!! yhyyyyy!

oikeest, oon utelias, enkä jaksa sun koko viestihistoriaa tältpäivält alkaa selaa ja arvuuttelee.

ny menee liia härskiks.. hankkikaa huone;)

Voisinkin lähteä nukkumaan tiukkojen muhkeiden miespakaroideni kanssa.
Toivottavasti näkisin kauniita unia tisseistä.

hmmmm.... tissit.

oikeest, oon utelias, enkä jaksa sun koko viestihistoriaa tältpäivält alkaa selaa ja arvuuttelee.
Ei ollut välttämättä tältä päivältä. Eikä tuo nyt kovin olennaistakaan ole.. Ihana lovestoori teillä joka tapauksessa :haart:

Jos karmapoliisi haluat, voisit kertoa vähän enemmän tuosta 15 minuutin tuskallisudesta.

Joo, nettiriippuvainen vaan yrittää aina selittää ongelmansa pois; "Mä voin lopettaa milloin haluan" jne... pitäisi vaan tunnustaa tosiasiat :kippis1:

No mutta hyvä että pystyit myöntää itelles, ettet pysty kuitenkaan lopettaa milloin haluat :D

Columbu:Ei, en mä oikeest oo huomionkipeä, jos sä sitä tarkotit. Eikä musta edelleekä ollu vitsi toi yhen-vaa-tyttöihmisen kuvake.netsivun lisäys ihkuthredii. Oikeestiki mä oon ehkä himpun adhd-tapaus. jep. ja kuten miljardikertaa on myöski irl ystävät/kaverit todenneet, ettei ne mun naismakuakaa 100% ymmärrä;) eli oikeastaa siinsuhtees mä oon himpun ei-nii valtavirrassakulkija. mut muute kyl iha mukava(kai)

oonko pahast hakoteillä, mitä viestiäs tarkotit:)?

Columbu:Ei, en mä oikeest oo huomionkipeä, jos sä sitä tarkotit. Eikä musta edelleekä ollu vitsi toi yhen-vaa-tyttöihmisen kuvake.netsivun lisäys ihkuthredii. Oikeestiki mä oon ehkä himpun adhd-tapaus. jep. ja kuten miljardikertaa on myöski irl ystävät/kaverit todenneet, ettei ne mun naismakuakaa 100% ymmärrä;) eli oikeastaa siinsuhtees mä oon himpun ei-nii valtavirrassakulkija. mut muute kyl iha mukava(kai)

oonko pahast hakoteillä, mitä viestiäs tarkotit:)?

Ei kai tää uikutus ala taas täälläki threadissa?

Back
Ylös Bottom