Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

itekki tulin just baarista kotia, huomenna vapaapäivä töistä.. mutta pitäs herätä uuestaan jo puol ysi ja heittää velipoika töihin.. :zzzz:

Pitäneen itsekkin mennä uinumaan.. tuli kavereiden kanssa pelattua Riskiä päälle 6h sessiot putkeen :rolleyes:.
Just sain viimeisenkin niistä heitettyä pihalle.. Onneksi ei ole kuitenkaan aikainen aamu :zzzz:

Iltamia.

Joo, sairaana ollaan.

flunssassa oltu sunnuntaista saakka, ja vieläki on vähän lämpöä, yskää, kova nuha, korva kipeenä ja heikko olo.

mut kyllä se siitä aina ennenki on parantunu:D

(paitti on mulla kurkku ollu kroonisesti kipeä ja vähän tulehtunu nielun reunoilta (nielurisat?) 8 vuotta nyt putkeen, vielä ei oo parantunu, joskos parantuis, ettei ois kymmentä vuotta putkee kurkku aina kipeenä) mut siihen mä oon jo tottunu.

e: oli sillon siis angiina aika pitkään putkeen, joku 5kk, ja laihduinki ihan helvetisti.. varmaa 12kiloa. nyt on kurkkukipu jääny tosiaa päälle, mutta kyllä sitä vuosien varrella tottuu monenlaisee.

pitäs joku kolehti kerätä et Indica sais tohon jonku lääkkeen, sillä itteä ainaki vituttais hivenen 8 vuoden kurkkukipu:D eikö tohon oo mitään apuu, ookko yrittäny mussuttaa lääkärille?

Back
Ylös Bottom