Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pientä yskää meinaa vielä olla ja välillä aivastuttaa, mutta muuten on flunssasta ihan hyvin selvitty:). Tosin oli sen verran pitkä kuume ja flunssajakso, että treenipainot tippu rajusti ja oma paino myös 3 kiloa:(. Mutta nyt ollaan kuntoutumassa ja taas päästy treeniin kiinni:dance:

pitäs joku kolehti kerätä et Indica sais tohon jonku lääkkeen, sillä itteä ainaki vituttais hivenen 8 vuoden kurkkukipu:D eikö tohon oo mitään apuu, ookko yrittäny mussuttaa lääkärille?

kai se ois kurkku leikattava poikki:D

ei kyl mä sillon kävin kunnallisella korva-nenätautien erikoislääkärillä ja se sano, että ton kurkun voisi leikata, mutta hän ei mua tohon jonoon kuitenkaan oo laittamassa, samaa se sano siitä, että mulla kuulemma on vino nenän väliseinä, ilmenee siten, että toinen sierain on aika helposti tukossa. Ei suostunu leikkauttamaan. Enkä oo sen jälkee viittinu mankua erikoislääkärilähetettä, ja terveyskeskuslääkäri on sanonu, että ei tohon auta ku leikkaus. Ei kuitenkaa oo auttanu mikää mankuminen sinne suuntaakaan. Intissä ne kanssa katteli, et onpa tulehtuneen näköset nielurisat, ja mä sanoin, et joo, on ollu 5 vuotta jo.. enkä kyllä haluiskaa mihkää leikkauksee, pelkään lääkäreit ja puukkoi.

Joo, en saa nukuttuu, ku mietin vaa yhtä tyttöä, jonka tapasin viime toukokuussa, mulla on iha sairaan ikävä sitä. ja koko kaikkee mitä tehtii sen seuras. mul on nii ikävä..! ja yksinäin olo. e: en tiiä yhtää, miks ikävöin sitä tyttöä, olhan se parasta mitä mä varmaa oon koskaa tavannu, ihan mielettömän ihana, mut kalaaha on meret täynnä. Ja mua vituttaa ja ikävöittää toi.

se ahistaa ku tauti vaan jatkuu ja jatkuu.. piti nyt jo tammikuus lähtee inttii, mut joutu siirtää nyt heinäkuulle.. toivottavasti nyt kerkeisin itteni johoki kuntoo saada.

Jos tässä ei ole yön virallinen vidiootti niin ei sitten missään! Ihan käsittämätöntä kamaa :hyper:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5bdSfmYdJ8o&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5bdSfmYdJ8o&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Äkh, lähdin aikaisin töistä tänään, ristiriitaisin tuntein, huh mikä viikko.
En tiedä mikä tuli, ostin ihan normisafkat tönien mummeleita ja kärryjä Stockan herkussa, pihviä ja kaikkea kivaa vihannesta.

Ja pussin merilevää.

Olin ihan innoissani pussista merilevää, leveällä virneellä kysyin merilevämyyjältä että mitäs tällä sitten tehdään. Muistan että merilevää liotetaan ja laitetaan sekaan valkosipulia, oliiviöljyä ja vaikkapa balsamiviinietikkaa. Ja eikun kotiin. En mä kysynyt yhtään että paljonko noita öljyjä, kai ihan silmämääräisesti. Nyt kyllä väsyttää, tekisi melkein mieli vetää perseet mutta ei nyt kai. Syödään merilevää.

Kaupasta tuli mieleen, että eilen meinasin räjähtää kaupassa kahdelle mummolle. Tilanne oli tietysti ihan vakio, kauhee kiire töihin ja kaupan kautta piti hakee sillä kertaa eväät. Noh, just syöksyn kassoille niin siihen tuli puskista kaks mummoo.

Ei siinäkään mitään ongelmaa ois ollut, mutta kun kaikki toiminta on kuin hidastetusta elokuvasta ja aina niiden pitää maksaa just tasarahálla, mitä sitten kaivetaan sieltä isosta lompakosta 10min.

Myyjä katteli vähän kun pyörin siinä pää punasena ja meinasin jo lapata itte niiden mummojen ostokset hihnalle ja kaivaa rahat sen lompakosta.

Muuten mummot ja muut ovat ihania, hassuja setiä.

Mä tykkään mummoista ja vaareista missä tahansa, kunhan ne ei tule just eteen kun on itsellä kiire. Ne on eläkkeellä sentään, niillä ei ole kovin montaa määräaikaa varmasti menossa juuri umpeen saati kokousta alkamassa. Aina pitää tosiaan laskeskella ne tasarahat. Muistan kun olin töissä kassalla opiskeluaikoina, oletin aina että ihmiset antavat tasarahan mikäli ne laskeskelee kolikoita, silmämääräisesti katselin vaan että suunnilleen oikein meni. En mä tajunnut, että vanhukset lätkäsee kolikkoja vaan pöydälle ilman että itse laskevat, jäävät vaan odottamaan että myyjä sanoo koska riittää. Tämä myyjä ei ollut kovin hyvä laskemaan.

Mun aamuja tosin aina piristää sellainen vanha ukkeli, joka kulkee semmoisen tukitelineen avulla. Sillä on ihana pienenpieni kikkarapää koira. Kikkarainen chihuahua, jos semmonen on mahdollista. Se ulkoiluttaa sitä aina kun kävelen töihin, mun tekisi joka aamu mieli halata sitä vanhaa vaaria ja antaa sen koiralle keksi.

Mun aamuja tosin aina piristää sellainen vanha ukkeli, joka kulkee semmoisen tukitelineen avulla. Sillä on ihana pienenpieni kikkarapää koira. Kikkarainen chihuahua, jos semmonen on mahdollista. Se ulkoiluttaa sitä aina kun kävelen töihin, mun tekisi joka aamu mieli halata sitä vanhaa vaaria ja antaa sen koiralle keksi.
Voi ku söpöä:love:

Vai että näin saa naista. Pitää jostain pölliä taskurotta ja mennä Stockalta hakee pappakledjut. :D

Back
Ylös Bottom