pitäs joku kolehti kerätä et Indica sais tohon jonku lääkkeen, sillä itteä ainaki vituttais hivenen 8 vuoden kurkkukipu:D eikö tohon oo mitään apuu, ookko yrittäny mussuttaa lääkärille?
kai se ois kurkku leikattava poikki:D
ei kyl mä sillon kävin kunnallisella korva-nenätautien erikoislääkärillä ja se sano, että ton kurkun voisi leikata, mutta hän ei mua tohon jonoon kuitenkaan oo laittamassa, samaa se sano siitä, että mulla kuulemma on vino nenän väliseinä, ilmenee siten, että toinen sierain on aika helposti tukossa. Ei suostunu leikkauttamaan. Enkä oo sen jälkee viittinu mankua erikoislääkärilähetettä, ja terveyskeskuslääkäri on sanonu, että ei tohon auta ku leikkaus. Ei kuitenkaa oo auttanu mikää mankuminen sinne suuntaakaan. Intissä ne kanssa katteli, et onpa tulehtuneen näköset nielurisat, ja mä sanoin, et joo, on ollu 5 vuotta jo.. enkä kyllä haluiskaa mihkää leikkauksee, pelkään lääkäreit ja puukkoi.
Joo, en saa nukuttuu, ku mietin vaa yhtä tyttöä, jonka tapasin viime toukokuussa, mulla on iha sairaan ikävä sitä. ja koko kaikkee mitä tehtii sen seuras. mul on nii ikävä..! ja yksinäin olo. e: en tiiä yhtää, miks ikävöin sitä tyttöä, olhan se parasta mitä mä varmaa oon koskaa tavannu, ihan mielettömän ihana, mut kalaaha on meret täynnä. Ja mua vituttaa ja ikävöittää toi.