Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopeasti laskettuna mun Pakkikselle postaamisesta viesteistä neljännes on yö-threadissä.. Mitäköhän tästä vois päätellä?
Lisäks ehdin laskea että shiban viesteistä noin puolet ja Reinzellin viesteistä suurin osa on postattu yö-threadiin. Siinä siis kaksi yökukkujaa pahimmasta päästä.
edit: Robertollakin 29% ja Mahoneylla 26% viesteistä on tullut juuri yö-threadiin. Nämä lukemat kertonevat viestiketjun suosiosta tietyn käyttäjäryhmän keskuudessa.
Täälläkin unirytmit sekaisin.. Kaveri pakotti mut lähteen baariin katsoon kun se iski itselleen tyttöystävää, olin sit pilkkuun asti, ja päädyin vasta puol viiden aikoihin nukkumaan. Kolme tuntia myöhemmin heräsinkin sit remonttimiesten jatkuvaan poraamiseen. Yritin nukkua tyynyt pään ympärillä, mutta lopulta puolenpäivän aikoihin luovutin ja lähdin koululle..huhhahhaa.. menin eilen nukkuun joskus kello kolme, heräilin monta kertaa kunnes kuuden aikaan ei enää saanu unta, nyt rupee oleen jo hauskaa ja fiilis on semmonen että ei tuu uni tänään ei :D
minkäkokoset pohkeet teillä on? Ajattelin tehä yö-gallupin?
Ei. Lyötiin vielä vetoa asiasta, mutten sit viitsinyt alkaa kiusata sitä ja vaatia maksamaan. Ei ole tapanani lyödä lyötyä. Olin kuitenkin muutamaa tuntia aiemmin voittanut samalta kaverilta rahaa yhdessä toisessa vedonlyönnissä.saiks kaveri?
Samma här.itelläki unirytmit perinteiset, päivällä väsyttää yöllä ei.
minkäkokoset pohkeet teillä on? Ajattelin tehä yö-gallupin?

38 (tiedän, surkeat on, kuten mun vaivaiset tikkujalat muutenkin)..minkäkokoset pohkeet teillä on?