Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paikalla. Turhauttavaa, kun ei huomenna(kaan) ole koulua. Etätehtäviä ja itseopiskelua olisi kyllä enemmän kuin tarpeeksi.

1/3 tähän trediin ja varmaan toinen 1/3 paskaa muualle...

e.Columbu ehti eka

Moikka, onks teil kaikil kivaa?

Nopeasti laskettuna mun Pakkikselle postaamisesta viesteistä neljännes on yö-threadissä.. Mitäköhän tästä vois päätellä?

Lisäks ehdin laskea että shiban viesteistä noin puolet ja Reinzellin viesteistä suurin osa on postattu yö-threadiin. Siinä siis kaksi yökukkujaa pahimmasta päästä.

edit: Robertollakin 29% ja Mahoneylla 26% viesteistä on tullut juuri yö-threadiin. Nämä lukemat kertonevat viestiketjun suosiosta tietyn käyttäjäryhmän keskuudessa.

Kiitti tuosta tilastollisesta faktasta Columbu. Mä olen tosin parantanut tapani.

huhhahhaa.. menin eilen nukkuun joskus kello kolme, heräilin monta kertaa kunnes kuuden aikaan ei enää saanu unta, nyt rupee oleen jo hauskaa ja fiilis on semmonen että ei tuu uni tänään ei :D

huhhahhaa.. menin eilen nukkuun joskus kello kolme, heräilin monta kertaa kunnes kuuden aikaan ei enää saanu unta, nyt rupee oleen jo hauskaa ja fiilis on semmonen että ei tuu uni tänään ei :D
Täälläkin unirytmit sekaisin.. Kaveri pakotti mut lähteen baariin katsoon kun se iski itselleen tyttöystävää, olin sit pilkkuun asti, ja päädyin vasta puol viiden aikoihin nukkumaan. Kolme tuntia myöhemmin heräsinkin sit remonttimiesten jatkuvaan poraamiseen. Yritin nukkua tyynyt pään ympärillä, mutta lopulta puolenpäivän aikoihin luovutin ja lähdin koululle..

Tänään vois yrittää mennä aikasin nukkumaan.

Eilen poistuin baarista näyttävästi, kun (pienoisessa) tuubassa aloin tempomaan takkia päälle, niin pöydältä rojahti kaksi lasia maahan ja tuhanneksi vitun sirpaleeksi :nolo: Voin sanoa, että alkoi Whatilla askel tikkaamaan ja poistuin vähin äänin paikalta.

saiks kaveri?

itelläki unirytmit perinteiset, päivällä väsyttää yöllä ei. just lueskelin äsken tota johtamisen kirjaa, ja koht aattelin mennä nukkumaan. sitte taas huomenna ja viikonloppuna tulee enemmän luettuu, mut pitää myös mennä hiihtelee

vittumaisinta on muuten se että kannettava jolla ois voinut olla netissä tai kattoo leffoi sano sopimuksen irti, eikä ole maksullisii kanavia niin ei heleveta ole yhtään mitään tekemistä yöllä ja ei vaan väsytä. prkl

EDIT: Nytten oon siskolla.

minkäkokoset pohkeet teillä on? Ajattelin tehä yö-gallupin?

saiks kaveri?
Ei. Lyötiin vielä vetoa asiasta, mutten sit viitsinyt alkaa kiusata sitä ja vaatia maksamaan. Ei ole tapanani lyödä lyötyä. Olin kuitenkin muutamaa tuntia aiemmin voittanut samalta kaverilta rahaa yhdessä toisessa vedonlyönnissä.
itelläki unirytmit perinteiset, päivällä väsyttää yöllä ei.
Samma här.

Jokos on pullot korkattu - tipaton tammikuu loppu meinaan just! :hyper:

Itse en mitään tipatonta viettänyt, pitää sitä ihmisellä jotain paheita olla. Sen sijaan tammikuun karkkisuklaajätski-lakko päättyi. Onneksi oli pakkasessa B&J Chocolate Fudge Brownien jämät, juhlistin päättymistä niillä :kuola:

minkäkokoset pohkeet teillä on?
38 (tiedän, surkeat on, kuten mun vaivaiset tikkujalat muutenkin)..

Wintikalla on aika jyty-pohkeet.

e: Taisin vetää säälittävät pohjat tuohon pohkeiden ympärysmittaan.. En oo tosin aikoihin mitannut, mutta tuskin ne tuosta ainakaan kasvaneet on.

joo mullaki se 42

Back
Ylös Bottom