Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pahus, mun pitäs myös vääntää päättötyötä, mut oon vaa läränny nettiä. Onneks palautukseen on aikaa vielä 3 viikkoa, kerkee tekeen vaikka mitä siinä ajassa. Ja viime hetken paniikki on paras motivaattori.

User Name

Kuulostaa kyl. Kuulemma tosi vittumainen sairaus (mikä ei ois) varsinkin kun voi pahimillaan joutua pahoihin ongelmiin sen takia.
Niinpä, käy elämä raskaaksi kun muuten olet ihan täyspäinen ja normaali ihminen mutta sairaus aiheuttaa pakkoliikkeitä, sanojen tai lauseiden pakonomaista toistelua ja usein vielä just jotain törkeyksiä.

Ava vaihdettu...

huomenta

Paikalla...

... Viimeisiä viedään.Loma loppuu, arki alkaa...

Kaunista, Janpa, kaunista.. Ilmeisesti tässä threadissä oot saanut innoitukses tuohonkin avatariin, mitä noita aiempien öiden viestejä pikaisesti selailin.

Näinkin voi sanoa. Kohta vois taas jatkaa suomen historian lukemista...

kaveri hommas vanhan flipperin 70 luvulta tms.. ihan viitun jäätävä vehje :D

Nopeasti laskettuna mun Pakkikselle postaamisesta viesteistä neljännes on yö-threadissä.. Mitäköhän tästä vois päätellä?

Lisäks ehdin laskea että shiban viesteistä noin puolet ja Reinzellin viesteistä suurin osa on postattu yö-threadiin. Siinä siis kaksi yökukkujaa pahimmasta päästä.

edit: Robertollakin 29% ja Mahoneylla 26% viesteistä on tullut juuri yö-threadiin. Nämä lukemat kertonevat viestiketjun suosiosta tietyn käyttäjäryhmän keskuudessa.

Nopeasti laskettuna mun Pakkikselle postaamisesta viesteistä neljännes on yö-threadissä.. Mitäköhän tästä vois päätellä?

Lisäks ehdin laskea että shiban viesteistä noin puolet ja Reinzellin viesteistä suurin osa on postattu yö-threadiin. Siinä siis kaksi yökukkujaa pahimmasta päästä.

95% mun postaamista viesteistä on :anssi: :kippis1::hyper::hyvä::dance:

ja viel yks :dance:

Back
Ylös Bottom