Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nukkumatti.jpg

Vois lähtee kohta hyvin ansaitulle levolle ja huomenna selvittelemään pari asiaa koulussa...

paikalla...
..mut tänään ajoissa tutimaan.

Mikäköhän tässä nukkumisessa on nykyisin niin vaikeata? Monasti heräilen pitkin yötä, suunnilleen tunnin välein, levottomista unista. Koska ei tarvitse aamuisin useinkaan nousta ennen kasia, sen vielä kestää. Aamuyöllä kun pääsen syvään uneen. Se kyllä jatkuisi sitten ainakin kymmeneen, jos vain antaisin jatkua.

Meenkö huomenna aamulla salille vai hoidan raha-asioita? Siinä vasta dilemma.. Taidan joka tapauksessa mennä kohta nukkumaan.

ostin vahingossa light-limpparia lidlistä, kauhiata :curs:
Tuo kyllä aina vituttaa.. Vielä enemmän vituttaa se jos vahingossa ostaa light-Ediä, energiatonta energiajuomaa.

Pitkästä aikaa, taidan kuitenkin ennen yhtä käydä koisimaan.

Tosiaan. Huomista voi jo vähän jännittääkin, tapaan erään ihmisen joka on luvannut jeesata mua nyrkkeilyhommien kanssa ehkä.

Perjantain ja lauantain välisenä yönä klo. 3, tunnin mittainen puhelu. Lauantaina aamulla useita tekstiviestejä. Pelottaa huomenna nähdä tämä tyttö, jotenkin tuntuu että saanu vähän väärän kuvan...

E. Venla, ootko kauan harrastanu nyrkkeilyä?

Perjantain ja lauantain välisenä yönä klo. 3, tunnin mittainen puhelu. Lauantaina aamulla useita tekstiviestejä. Pelottaa huomenna nähdä tämä tyttö, jotenkin tuntuu että saanu vähän väärän kuvan...
Kumpi soitti ja laittoi viestejä? Ootko pitkään tuntenut tän tytön? Aiotko siitä kaveria, tyttökaveria vai villiä rakastajatarta?

Ei oo pakko vastata jos mun kysymykset on sulle liian henkilökohtaisia.

" 35. GIANT SKEWER 29.90
Amarillon viskiöljyllä siveltyä naudan sisäfileetä ja karitsan paahtopaistia vartaassa. Lisänä idahoperunoita, grillattua maissia, pekonipapuja, friteerattuja sipulirenkaita, rojokastiketta ja makeantulista valkosipulitahnaa."

nuuuuh, tuollaisesta haaveilen nyt! :rock::rock:

Ajattelin ensiviikolla käydä moista ehkä kokeilemassa ahtaa kupuun :D nam nam.. ei vaan ole nyt mitään ruokaa :(

Kumpi soitti ja laittoi viestejä? Ootko pitkään tuntenut tän tytön? Aiotko siitä kaveria, tyttökaveria vai villiä rakastajatarta?

Oon tuntenu 4v, minä soitin ja hän laitto viestejä. Joskus ollu jotakin, mutta ei ottanu homma oikein tuulta siipien alle... Paha sanoa mitään, kaks rautaa tulessa... Tahtoo olla jonkin sortin päivähaaveilija, joka ihastuessaan/rakastuessaan ei halua nähdä toisessa mitään pahaa, vaikka kuinka kusipää toinen olisikin. Ihan mukava ja nätti tyttö...

Back
Ylös Bottom