Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli 600kcalin edestä otettua "yöpalaa". Se jättää sitten huomiseksi reilut 1300kcal syötäväksi, kun mennään 500kcal vajeella :(
Ei noin kannata tehdä. Syö ihan suunnitelman mukaisesti huomenna (la) ja ota noi tämän päivän (pe) kalorit vain takkiin. Enemmän se dietti häiriintyy siitä, kun kärvistelet huomenna nälissäsi. Lisäksi vaarana on että alat kohta tekemään kauppaa itsesi kanssa ("syön nyt tämän herkun ja huomenna sitten vähemmän").

Marraskuusta asti odottelit oikeaa hetkeä avata pää ja postata ensimmäinen viesti Pakkikselle. Paremmin et olisi voinut aloittaa :rock: Tervetuloa vaan Yö-trediin. Täällä faktat pidetään faktoina

Joo eihän sitä nyt kannata turhaan postailla mitään "moi oon narukäsi ja haluun isot haukkarit ja oikkarit ja tissit"-tyylistä shaibaa :D heti vaan asiaan. Kyllähän toi Rojcordy vähän avitti tässä neitsyyden menettämisessä :hyvä:

Ei noin kannata tehdä. Syö ihan suunnitelman mukaisesti huomenna (la) ja ota noi tämän päivän (pe) kalorit vain takkiin. Enemmän se dietti häiriintyy siitä, kun kärvistelet huomenna nälissäsi. Lisäksi vaarana on että alat kohta tekemään kauppaa itsesi kanssa ("syön nyt tämän herkun ja huomenna sitten vähemmän").

Kuulostaa järkeenkäypältä. Pitää siirtää nuo mässyt kalorilaskurissa eiliselle päivälle. Ja sitä paitsi pitäähän sitä itselle osata armoa antaa. Kunhan siitä ei tule tapa. Tuo tupakoinnin lopettaminen korvaa nuo kalorit. Ja sitäpaitsi ei tuo mene kuin 100-200kcal plussalle.

E: Tavoitteesta yli 600kcal, eli vain 100kcal yli kulutuksen. Onneksi.

Minkähän takia nyt iski pirulliset nikkikset päälle? 56 tuntia viimeisestä savukkeesta. No, hyvä että tähän aikaan, niin ei tule edes kiusausta lähte kaupassa käymään. Kyllä tästä selvitään.

3 päivän viruspaskan jälkeen tunnen ensimmäistä kertaa nälkää, nyt kun sais ruokaa vielä jostain

Joo eihän sitä nyt kannata turhaan postailla mitään "moi oon narukäsi ja haluun isot haukkarit ja oikkarit ja tissit"-tyylistä shaibaa :D heti vaan asiaan. Kyllähän toi Rojcordy vähän avitti tässä neitsyyden menettämisessä :hyvä:

No niin. Nyt alkaa ole jo aika kuosit. Laihiksen kanssa täällä Kervålla pyöritään. Ei olla vieläkään päästy lähtee mihinkään eli tuskin mihinkään päästäänkään.

Kerava kuittaa ja kiittää. :rock:

Yö-Thread vs. käyttäjä What -ottelu päättyy tällä kertaa Yö Threadin submission voittoon. Öitä.

Jumalauta! Ekaa kertaa varmaan elämässä olin soittelemassa selvinpäin. Tai siis olihan mulla maitoa ja rahkaa, mutta ei niitä kai lasketa :jahas:

Sain haettua ruoat lähigrillistä, toivottavasti menee alas

edit: juu ylöshän ne tuli

Back
Ylös Bottom