Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta! Perjantai ja selvinpäin![]()
MITÄ VIKAA KERAVASSA.......... ???:evil:Ja vitut. Tänään on lauantai ja mä oon sentäs ihan umpigänässä.
Ja vielä Keravalla.
MITÄ VIKAA KERAVASSA.......... ???:evil:

Huijaan itseäni ja merkkaan nämä kalorilaskurissa huomiselle päivälle. Pitää tehdä huomenna tunnin lenkki.Ei mitään. Mikäs tässä. Eikös Kerava ollut yksi pahimmista henkirikoskaupungeista.
Saatan, kun kirjotan hyvin.![]()
Joo, varo keskustan nakkikioskia...:D
Joo huomasin..Et oot naapurin miehiä.En ole koskaan ollut Keravalla baarissa, paitsi joskus töissä...Pitäkäähän hauskaa ja pää ylhäällä.;)No on täällä ennenkin oltu. Olenhan sentään sipoolainen.
Kaverilla tällä hetkellä, pienellä porukalla.
Kohta alkaa viinat loppumaan. Oiskohan paikkana seuraava kohde Panama Jack. Eikös siellä saa tapella? :D Itsehän en siitä kauheasti välitä.
Joo huomasin..Et oot naapurin miehiä.En ole koskaan ollut Keravalla baarissa, paitsi joskus töissä...Pitäkäähän hauskaa ja pää ylhäällä.;)

Tapoinko mä tän ketjun![]()
Tapoinko mä tän ketjun![]()
piiskaisin sut ja kaikki muutkin hengiltä mun narukäsillä :whip: eka postaus gänässä :D ja laatuketjuun! peace! :dance:höhö et suinkaan. olenhan sentään sun kanssas täällä keravalla dokaamassapiiskaisin sut ja kaikki muutkin hengiltä mun narukäsillä :whip: eka postaus gänässä :D ja laatuketjuun! peace! :dance:
Tervetuloa vaan Yö-trediin. Täällä faktat pidetään faktoina