Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja vitut. Tänään on lauantai ja mä oon sentäs ihan umpigänässä.
Ja vielä Keravalla.
MITÄ VIKAA KERAVASSA.......... ???:evil:

Nikotiini tosiaan hillitsee ruokahalua. Ei millään pystyisi vajeella elämään tätä päivää, vaikka kävin salillakin kaloreita polttamassa. No, jos söisi raejuustoa :kuola:

EDIT: Ja ehkä myös pari desiä mysliä, kera banaanijogurtin :kuola: Huijaan itseäni ja merkkaan nämä kalorilaskurissa huomiselle päivälle. Pitää tehdä huomenna tunnin lenkki.

Ei mitään. Mikäs tässä. Eikös Kerava ollut yksi pahimmista henkirikoskaupungeista.

Saatan, kun kirjotan hyvin. :rock:

Joo, varo keskustan nakkikioskia...:D

Joo, varo keskustan nakkikioskia...:D

No on täällä ennenkin oltu. Olenhan sentään sipoolainen.
Kaverilla tällä hetkellä, pienellä porukalla.

Kohta alkaa viinat loppumaan. Oiskohan seuraava kohde Panama Jack. Eikös siellä saa tapella? :D Itsehän en siitä kauheasti välitä.

Edit: typoja korjattu, kumma juttu. Mistä ne oikein tuli?

No on täällä ennenkin oltu. Olenhan sentään sipoolainen.
Kaverilla tällä hetkellä, pienellä porukalla.

Kohta alkaa viinat loppumaan. Oiskohan paikkana seuraava kohde Panama Jack. Eikös siellä saa tapella? :D Itsehän en siitä kauheasti välitä.
Joo huomasin..Et oot naapurin miehiä.En ole koskaan ollut Keravalla baarissa, paitsi joskus töissä...Pitäkäähän hauskaa ja pää ylhäällä.;)

Tapoinko mä tän ketjun :confused:

"You can't kill what you can't see" (mistähän tuo aforismi pälkähti päähäni?)

Tuli 600kcalin edestä otettua "yöpalaa". Se jättää sitten huomiseksi reilut 1300kcal syötäväksi, kun mennään 500kcal vajeella :(

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FUVagbFcSUU&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FUVagbFcSUU&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Ja yön virallinen repeily :lol2:

perkele... tolppola hävis..

Noo mitäs duudsonit.. kannattiks tänne tulla? :D

höhö et suinkaan. olenhan sentään sun kanssas täällä keravalla dokaamassa :rock: piiskaisin sut ja kaikki muutkin hengiltä mun narukäsillä :whip: eka postaus gänässä :D ja laatuketjuun! peace! :dance:

Marraskuusta asti odottelit oikeaa hetkeä avata pää ja postata ensimmäinen viesti Pakkikselle. Paremmin et olisi voinut aloittaa :rock: Tervetuloa vaan Yö-trediin. Täällä faktat pidetään faktoina

Back
Ylös Bottom