Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

..
Noh, tämä vahvistaa käsitystä siitä että elämä opettaa..
On sulla sittenkin päässä ihan ajatustakin:thumbs: Älä ota tuota takapakkina.

Mulla on taaaaas elohiiri perseessä, en ymmärrä.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uUiDDWi8k1o&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uUiDDWi8k1o&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_Z4OvK3Vn44&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_Z4OvK3Vn44&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Tommilan Jorma on kyllä päällikkö!

On sulla sittenkin päässä ihan ajatustakin:thumbs: Älä ota tuota takapakkina.

Mulla on taaaaas elohiiri perseessä, en ymmärrä.

Älä käsitä väärin.. Joskus olin ihan järkevä nuorimies mutta sitten tulin sokeaksi kaikelle realistiselle. Totta vitussa sitä nyt tajuaa miten tyhmä on hakatuttaa joku vain ajaakseen omaa etuaan tai saadakseen rahansa. Sanalla on valta...

Ensikosketus tosielämän karuille totuuksille on kova mutta tottakai siitä nyt pitää selvitä jos meinaa selvitä elämästä ylipäätään.

Lukeeko sulla muuten tuossa sigussa change kun pitäisi olla chance?

kiitos Uwish:D

Mutta luontainen tarve väkivallalle on täytettävä jollakin joten ajattelin pudottaa painoa ja aloittaa vapaaottelun parissa. Ehkä se olisi asia johon agressiot olisi hyvä purkaa ja ehkä se olisi asia joka palauttaisi maan pinnalle ja saisi tajuamaan että on vain oikeasti tavallinen kuolevainen..
Prayer. Sä voit ottaa tämän hetkisen tilanteesi uutena mahdollisuutena.
Käytä se tällä kertaa viisaammin.

Niin no... Ihan vitun vaikeaa totutella ajatukseen että omalla sanalla ei ole enää mitään painoa. Rahan arvo täytyy opetella käsittelemään uudestaan. On oikeasti kuin aloittaisi uuden elämän alusta asti, täytyy opetella kävelemään.. Tahdonvoimaan mikään ei kaadu, tämä on se hetki jolloin minun täytyy osoittaa: How hard I really are.

Nyt täytyy vaan yrittää keksiä yksinkertaisia tavoitteita joihin takertua ja yrittää päästä.

Vapari saattas olla aika mielenkiintosta, harmi vaan että täältä ei löydy yhtään seuroja tuon lajin tiimoilta.

Vois kohta lähtee GoiZii...

If it is dog's ball, it's good.

miten vitussa voi kirjoittaaa off-topicia yö-threadiin?:D

vapari kyllä kiinnostaa ihan vitusti, Oli kyse mistä tahansa minä tahdon olla se number 1.
Nyt kyse olisi asiasta joka olisi saavutettavissa vain 100% panostuksella ja siksi se kuulostaa haasteena mielenkiintoiselta...

Voisi mennä nukkumaan, mutta toisaalta huomenna ei ole mitään tarvetta herätä ennen kello kahtatoista. Vittu, pyörin vain tässä tuolilla ja jumitan.:wall: Voisi vaikka tulevaa Ramboa fiilistellä katsomalla Originaalin Rambon. Mutta toisaalta vastahan minä sen joku aikaa sitten katsoin.

Se on sitten lauantaiyö ja meikä on työvuorossa :rock: . Ja ei, minulle ei ole elämää...

Siis tämä "elämä" on aivan yliarvostettua, ei sitä kannata oikeasti omata. No-life lifestyle is like dog's ball, it's good!

Kädet Ylös, Nyt Painetaan!!!

Se on sitten lauantaiyö ja meikä on työvuorossa :rock: . Ja ei, minulle ei ole elämää...

Toihan on vielä ymmärrettävää, että spämmää duunista tänne. Muut luuserit ketkä hakkaavat tänne viestiä vapaa-ajallaan...he tarvitsevat apua. Tai he ketkä kävivät tänään yksin leffassa ja vetävät sen jälkeen kalsareita.:thumbs:

En tunnusta.

Back
Ylös Bottom