Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen Kalle eläinten ystävä.
Prayer, wanha weikko.
Weilis kukas toi beibi on? :D
Janpallakin rankka elämäntilanne.;)

jossain vaiheessa elämää jokaiselle tulee mahdollisuus. Change Of the Lifetime.
Mulla se tuli jo, otin siitä kiinni, mokasin koko jutun. Ei se mitään se on elämää..
Janpa mitä tuo Since 05 tarkoittaa nyt sinun kohdallasi?:D
Kiinni otin vaan lipsahti käsistä kuin saippuoitu ankerias jättäen vain tyhjän poltteen rintaan :down:jossain vaiheessa elämää jokaiselle tulee mahdollisuus. Change Of the Lifetime.
Mulla se tuli jo, otin siitä kiinni, mokasin koko jutun. Ei se mitään se on elämää..
Janpa mitä tuo Since 05 tarkoittaa nyt sinun kohdallasi?:D
vitamiini, ei puida ainakaan sun, koska kaikilla tulee siitä paskat housuun.
Oi helvetti, tapasin pari viikkoa takaperin unelmieni naisen...
E. Prayer. Ei, se ei ole vuosiluku jolloin miehistyin ja koin naisen kosketuksen:D Mulla on alkuperänen nicki tehty tänne 05 johon unohin tunnukset kun tuli 4kk tauko punttejen kolistelussa. Pitäs lähettää Maikkelille tosta viestiä...
Mä lähetin kanssa Maikkelille viestiä samasta aiheesta.
Ei sillä kauaan nokka tuhissut.
Vois lähetellä huomenna privaa. Mitä se oikein teki? Deletoi vanhan profiilin vai..?
Onhan sulla aikaa vielä, vaikka kuinka. Kyllä niitä mahdollisuuksia voi vielä tulla ja toivottavasti jonkin verran ensimmäisestä kerrasta viisastunut.

E. Prayer. Ei, se ei ole vuosiluku jolloin miehistyin ja koin naisen kosketuksen Mulla on alkuperänen nicki tehty tänne 05 johon unohin tunnukset kun tuli 4kk tauko punttejen kolistelussa. Pitäs lähettää Maikkelille tosta viestiä...