Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

uijjui....olutta ja Football manager 08. ilta, yö ja aamu pelastettu!

Nyt heti lataat sen jonnekin jos tosta joku kokonainen!
No siis, ei mulla taida olla sitä enää, mutta voinhan mä koittaa ettiä sen, jos se vaikka löytyis jostain päin nettiä.

Online golffipeli, pikkupullo minttuviinaa nuhaan ja mp3soitin huudattaa jotain korviin :hyvä:

Pitää olla tarkkana ettei yskänlääkkeen virka muutu puttausta haittaavaksi myrkyksi :whip:

Kuka on tehnyt ylipäätänsä noita musia? Tieto tekijöistä?
Ei mitään hajua. En kyllä oikeastaan muista miten mä olen edes löytänyt sen biisin...

Äsken muistin juuri, että se poistu ku tuli jotain viiruksia koneelle.

jaa sitä vois ens viikon puolella ostaa vipit tänne.. ihan vaan kun tekee mieli..

edit. jääkö muuten se pakkotoisto.com-sähköpostiosote voimaan sen jälkee ku vip menee umpeen?

Maahanmuuttajia vaan jokapaikka täyteen :rock:

Ihmeellistä on nykymaailman meno, eka pitää raahata raiskarit ja naistenhakkaajat tänne, sitten paapoa ja silittää päästä eikä saa mitään moisille tehdä tahi sanoa tai heti on muka rasisti :curs:

Ennen naapuri oli naapuri ja niinedespäin eikä kukaan siitä pultteja ottanu :david:

Tuntuu nuo antirasistisuuden toitottajat unohtavan että ei vääryyttä ja typeryyttä silti tartte sietää vaikka mikä rätti taikka huntu päässä pyörisi ja olisi kaikenmaailman ihme jumalat taustalla :jahas:

Back
Ylös Bottom