Tulipa hiljaista, meniköhän kaikki nukkumaan? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Suosikkisarjatai kattomaan mythbustersseja :I
Vaikka onkin uusintoja Nyt alkaa taas tennis Eurosportilta.Kestää vaatimattomasti about 15.30 asti.Niin valitettavasti teki ! En ihan kerinnyt Cliffiä livenä nähdä.Vasta -88 Jäähallissa " justice for all " rundilla.Näin ekaa kertaa Metallican livenä.Siitä lähtien aina, kun on ollut mahdollista.On mulle se KAIKKKIEN AIKOJEN SUURIN JA KAUNEIN " Vaikka nyt on selkeästi Slayer kausi menossa...Metallica on silti number 1. Kun saa valita vain yhden.Jyytuubissa soi Metallican Orion.Kyllä Metallica menetti kovan basistin Burtonissa..
Black Sabbath,now,forever and beyond foreverNiin valitettavasti teki ! En ihan kerinnyt Cliffiä livenä nähdä.Vasta -88 Jäähallissa " justice for all " rundilla.Näin ekaa kertaa Metallican livenä.Siitä lähtien aina, kun on ollut mahdollista.On mulle se KAIKKKIEN AIKOJEN SUURIN JA KAUNEIN " Vaikka nyt on selkeästi Slayer kausi menossa...Metallica on silti number 1. Kun saa valita vain yhden.
Entäs muilla VALITSE VAIN YKSI BÄNDI !!! Mikä ?
SLAYER on kyllä kova livepumppu.2 kertaa nähty ja molemmilla kerroilla heitti loistavan setin...Niin valitettavasti teki ! En ihan kerinnyt Cliffiä livenä nähdä.Vasta -88 Jäähallissa " justice for all " rundilla.Näin ekaa kertaa Metallican livenä.Siitä lähtien aina, kun on ollut mahdollista.On mulle se KAIKKKIEN AIKOJEN SUURIN JA KAUNEIN " Vaikka nyt on selkeästi Slayer kausi menossa...
No eipä ollu pöllömpi toi sunkaan valinta...;)Black Sabbath,now,forever and beyond forever
?Hullut!

Kunhan kokeilin onko täällä eloa.