Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menin sitten ottamaan "päikkärit" ja heräsin illalla. Jipii, herätys 5:00. Jos menis hikoilemaan ja pyöriskelemään sänkyyn.

Mä en saa unta koska naurattaa niin paljon :D

Akki, kerro mullekin, mua masentaa. Pliiiiiis?

Nejma, kuka sun avatarissa on? Sinä itse? Hieno kuva!

Sähläsin koko helkkarin illan ja ilta huipentui siihen, kun tajusin että e-pillerit on loppu. Kiireellä apteekkiin...Löin sitten reseptin sijasta tiskiin Pohjolan vakuutuslaskun. Ei myyny täti pillereitä sillä. Nihkee täti.

Aika nihkeää tosiaan :D

Tuleeko taskuraketti muuten taas Tampere-miittiin, vai onko liian lähellä kisoja?

Edit: Pitäisi näköjään vaihtaa avatar taas vähän vähemmän jouluiseksi. Enpä kuitenkaan ainakaan vielä jaksa.

Viimeksi muokattu:
Aika nihkeää tosiaan :D

Tuleeko taskuraketti muuten taas Tampere-miittiin, vai onko liian lähellä kisoja?

Ai, oon ihan pihalla taas tommosesta miitistä. Mut tietty tulee jos vaan on maisemissa. Juon kahvia ja katon ku te ryyppäätte. Mä osaan nimittäin kertoo meisselijuttuja selvästä päästäkin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai, oon ihan pihalla taas tommosesta miitistä. Mut tietty tulee jos vaan on maisemissa. Juon kahvia ja katon ku te ryyppäätte. Mä osaan nimittäin kertoo meisselijuttuja selvästä päästäkin :D

Jaahas, pitääkin sitten pistää kaikki meisselijutut varastoon miittiä varten :D

Ai, oon ihan pihalla taas tommosesta miitistä.
Tuolta ketjun lopusta löytyy taas juttua.
Mut tietty tulee jos vaan on maisemissa. Juon kahvia ja katon ku te ryyppäätte. Mä osaan nimittäin kertoo meisselijuttuja selvästä päästäkin :D
Selvinpäinhän olin viimeksi minäkin ja aion pysyäkin. Ei se tosin juttujen tasossa ainakaan itselläni näkynyt :D.

Voithan olla pakkistonttu koko vuoden:)
Niin joo, onkos se loppiainenkaan vielä mennyt? Eikös silloin vasta lopu joulu oikein virallisesti. Pakkistonttuna siis ainakin sinne asti, koska joulu on mukavaa.

Löysin ketjun ihan itsenäisesti ja kävin ilmoittautumassa :)

Epäilen vahvasti, etten minäkään kovin ihmeesti dokaile. Pitää vaan yrittää herätä ajoissa, jotta kerkiää sinne reeniin. Ei viitsi näitä lyhyitä vapaita vietellä krapuloissa, joten siks en ota...

Jokohan mun hysteria on lakannut ja uni tulis...

Nelosella harrastetaan muuten meisselihommia koko aika :wtf:

Back
Ylös Bottom