Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähläsin koko helkkarin illan ja ilta huipentui siihen, kun tajusin että e-pillerit on loppu. Kiireellä apteekkiin...Löin sitten reseptin sijasta tiskiin Pohjolan vakuutuslaskun. Ei myyny täti pillereitä sillä. Nihkee täti.
Aika nihkeää tosiaan :D
Tuleeko taskuraketti muuten taas Tampere-miittiin, vai onko liian lähellä kisoja?
Edit: Pitäisi näköjään vaihtaa avatar taas vähän vähemmän jouluiseksi. Enpä kuitenkaan ainakaan vielä jaksa.
Edit: Pitäisi näköjään vaihtaa avatar taas vähän vähemmän jouluiseksi. Enpä kuitenkaan ainakaan vielä jaksa.

Ai, oon ihan pihalla taas tommosesta miitistä. Mut tietty tulee jos vaan on maisemissa. Juon kahvia ja katon ku te ryyppäätte. Mä osaan nimittäin kertoo meisselijuttuja selvästä päästäkin :D
Tuolta ketjun lopusta löytyy taas juttua.Ai, oon ihan pihalla taas tommosesta miitistä.
Selvinpäinhän olin viimeksi minäkin ja aion pysyäkin. Ei se tosin juttujen tasossa ainakaan itselläni näkynyt :D.Mut tietty tulee jos vaan on maisemissa. Juon kahvia ja katon ku te ryyppäätte. Mä osaan nimittäin kertoo meisselijuttuja selvästä päästäkin :D
Niin joo, onkos se loppiainenkaan vielä mennyt? Eikös silloin vasta lopu joulu oikein virallisesti. Pakkistonttuna siis ainakin sinne asti, koska joulu on mukavaa.Voithan olla pakkistonttu koko vuoden![]()