Muistatteko ku kävitte pikkupoikina kokkikerhossa ja halusitte isona kokiksi.
ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistatteko ku kävitte pikkupoikina kokkikerhossa ja halusitte isona kokiksi.
emmäkää.
Niin teki. Varmasti oli meidän vika.äske lagas foorumi fokisti
Sori linkki kusi
miks aina omppa sehän on _|omppa
.
löysin tänne hitaasti mutta varmasti. olen kipiä vähän kaipaullut tänne. siinä vasta kunnon homo.Koko ajan oon seurannu fuxi sun profiilia, et missä liikut ja nyt, nyt kulta löysit tänne meidän omaan ketjuun...
Mistäs höpötettäs höpöpupuni... senkin höpsykkä...
edit: oletko jo ottanut enemmän kuin muutaman?
otan ihan tässä kotosalla. koitan nyt reenailla aika tosissaan :D:D tipaton tammikuu tulossa joten nyt pitää vähän revitellä. ja no life oon :(niin mäkin, mut se inssigay duunaa vissiin päivähommia... Sen täytyis saada kenkää, niin se ehtis tänne enemmän... Missäs se on töissä?
Otatko muuten ihan vaan yksin himassa kalsareita, vai mitä vittua, juoppo? Seuraat pakkista ja vedät bissee, nolife?
Se tekee susta kyllä ihanan... (huokaus.......)
edit: Misuli, tuu käymään niin mä näytän mitenpäin mä oon...
Helposti, mä oon kuule monet yöt huudellu sun perään, mitä ny oon kerenny noiden hompsujen takomiselta, mutta kuitenkin...
Sitäpaitsi täällä on niin hiljasta, jos alkaa homosteleen niin saa assrapee ja banaania... Nyt täytyy tyytyä siihen toiseen reikään...
Todellakin ja aika vain kiihtyy mitä vanhemmaksi tulee, vastahan itsekin täytin 30v ja nyt mennään jo 33v, sairasta. Ajattelin joskus 20 vuotiaana, että 30v on ihan saatanan vanha ja nyt vituttaa armottomasti kun tietää, että 20 vuotiaat kelaa niin.Siihen asti kun täyttää 18 on kauhee kiire, sitten toivoo, että aika vaan pysähtyis.