Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ny turvat kiinni:D kävin täan''n halpaa kaljaa ja kossua.

15e maksoin 24-packistä lapin kultaa ja oli vielä nelosta. 1,5 kossu on jo korkattu aikapäiviä sitten ja koa vois sen jo lopetell'.

kuka vittu laittoi nappikseen äään viereen tuon ' merkin.

Prayer mis noin halpaa lapparia oli. :kuola:
Jos ittekki riipasis huomena sopivan kaennin.
Tai itseasias putken vois vetästä uuteen vuoteen asti, ellei pidempäänki.

Otan seuraavan viestin lähettäjän väkisin lintulautaa vasten...

...Sä saat mut päälles, alles ja sisälles. Susta tuntuu, että kokonainen joukkueellinen turkkilaisia merimiehiä olis raiskannu sut mun käsittelyni jälkeen.
Taas se homostelu alkaa, nyyh... Luulin sen jo jääneen tauolle/loppuneen.

Thread-Gay-Disturbing-copy.jpg

tuijotin muuten äsken videotriidiä luullen sitä yö triidiksi ja mietiskelin että miten helvetissä yötriidi on niin hiljanen:lol2::david:

palikka.

vittu kun rikoin tänään tehosekoittimeni.
Nyt pitää sekoittaa ehrmannit lusikalla.

Olisi pitänyt arvata ettei kaurapuurosta ja marmorikuulista tule tehosekoittimessa asfalttia...:(

Sehän on vaan fantsua. Keitäs nuoria pojkeja täältä tänään löytys mun lepakkoluolaan.?

On niin paljon valinnan varaa ja jos tuntuu, et reikä on löysä, mulla löytyy kyllä välipaloja anukseen

edit. mike, mä osaan vaan laskea väestön iältään keskirakenteen fuusioitumista nuorenpaan ikähaarukkaa puhtaasti natural-luomuna, kekkosena...

Tämän yön keskustelunaihe on homoilusta poiketen:

Miten ihminen osaa suhtautua itseensä verbaalisen maailmankatsomuksen aiheuttaman aikavääristymän johdosta generoituneen putkiteorian vaikuttaessa synapsien kokonaisneliöjuureen?
Jos jokin asia vaikuttaa pelkästään niiden synapsien kokonaisneliöjuureen, eikä synapsien määrään itseensä, ei sillä pitäisi olla merkitystä ihmisen suhtautumiseen itseensä, joka tapahtuu niiden synapsien välityksellä. (Mikä ihme on kokonaisneliöjuuri?:eek:)

Back
Ylös Bottom