Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asia selvä.
Mä luulen edelleen, että Refellä on johdot ristissä. Jos ne nyt ylipäätään on edes kytketty (ja oikein kaikenlisäksi).
jos se on ollu jo käytössä nii ei ne johdot kesken pelaamisen ristiin mene
Asia selvä.
Mä luulen edelleen, että Refellä on johdot ristissä. Jos ne nyt ylipäätään on edes kytketty (ja oikein kaikenlisäksi).
Tuntien kyseisen herran, kyllä ne voivat mennä.jos se on ollu jo käytössä nii ei ne johdot kesken pelaamisen ristiin mene
Rojcordy sanoi:Ja mikäs Matlock sä nyt luulet olevas?
Ei sitten muuta kuin takuuhuoltoon mars.Onhan toi boxi ollu tossa jo 6kk pelittäny.. eli jossain mättää..
ellet tarkoita johtoja korvien välissä, niin siellä ne ei oo yhdessä.
Ja mikäs Matlock sä nyt luulet olevas?
Herra Tuomari, onko sulla kolme punasta valoa siinä poksissa, siinä kohi missä virta lähtee päälle, missä pitäs olla vihreet valot?
mitä tarkottaa stalkkeri??
http://www.urbaanisanakirja.com/index.php?action=get&id=715&word=Stalkkerimitä tarkottaa stalkkeri??
mitä tarkottaa stalkkeri??
Ei mitään hajua, mutta tällaisen löysin, tiedä sitten vastaako tuo etsimääsi.mitä tarkottaa stalkkeri??
Taisit ottaa taas muutamat paukut liikaa?oi itun itun ittu ttä äsytää. ois ennä ukkumaan. itä akkis a ötrediläiset!
iahn kun näkee årayerikin välillä yöthreweadissa :Poi itun itun ittu ttä äsytää. ois ennä ukkumaan. itä akkis a ötrediläiset!
Mä en enää oikeesti jaksa tätä homo tredii. öitä.