Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vuodet menee tosta 18v:stä aika nopeeta. Pian huomaat olevas 20, sit yhtäkkiä 21. Kohta 22, 23 ja mikään ei muutu. Sama meno kun ennenkin, ellei sitten löydä elämälleen parempaa suuntaa ja ala henkisesti nelikymppiseks ja mieti vaan asuntolainan maksua, veroprosenttia ja auton vakuutusmaksuja, sekä korkojen nousua.

edit. käyppä ihmeessä, kävin äsken itekkin. viileetä ja pimeetä, vähän kosteetakin. Siis sää.

edit2: mites maikki, en oo ketjujas lukenu, mut asutteko inkun kans siis samassa kämpässä Hesassa. Tuli vaan mieleen, että nukkuuko se makkarissa ja sä päivystät olohuoneessa läppärin eessä?

Vitun jetlag! 4 päivää ollut jo rytmi ihan sekaisin. Hereillä 7 asti aamulla ja sitten unta 17 asti. :D Ei millään onnistu rytmin kääntö.

Wuhuu Mike Strutter Show - Season 1 valmistui! Tänä yönä ei taideta nukkua. Eipä sitä oo kyllä muinakaan öinä hirveestiä hirsiä tullu vedettyä. :jahas:

Älä Mike viitti, perseeseenpaneminen on paljon mukavampi puheenaihe :kuola:
Reinzell, ootko saanu tänää jo?

Perkele, kun mun editoinnit jää aina edelliselle sivulle. Eihän täällä koskaan homoilla?
Mielestäni yhteiskunta politiikka integroituu kansalliselle tasolle näillä sanoilla:

-kuka perkele tonkin äänesti arkadianmäelle?
-Eihän ne kansanedustajat oo ikinä paikalla istunnoissa!
ja
-Poliitikot on ihan perseestä, aina valehtelee valehtelustaan...

edit: mä luulin jo, että kaikki truehomot nukkuu, olin väärässä. Oon saanu tänään jo kaikilt keltä oli tarkotus... Sä jäit nyt paitsi... hähähä

En jäänyt jos tunkeudun suhun väkisin..

E: eipä suhun tartte kauheen "väkisin" tunkeutua, sen verran veltto rupeet olee jo

Kas Jantu, miten selvisit viimeyön viimeiset tunnit Reinzelin kanssa kahdenkesken? Ei tullu mitää ristiriitoja?

Toi homo vaan vikisi ja vinku kun mä laitoin makkaraa takaluukkuun...

Ei ole kaksimielinen posti, homot vaan näkee sen sellaisena ;)

Ei, sidoin sen sänkyyn ja assreippiä koko yö, välil rupes väsyttää ni laitoin sille perseeseen pullon liukkaria valumaan ettei pääse paikat kuivumaan ja ite vedin purkin rahkaa ja arginiinia ja nukuin ja sit jatkettiin.

Ei, sidoin sen sänkyyn ja assreippiä koko yö, välil rupes väsyttää ni laitoin sille perseeseen pullon liukkaria valumaan ettei pääse paikat kuivumaan ja ite vedin purkin rahkaa ja arginiinia ja nukuin ja sit jatkettiin.

mä tulin ensin, hähähä.
Sä oot vanhus alkanu hitaaks, vai onko sormet viä liukkarissa?

edit: luin ton miken fraktaalilaskentaan, anaalilaskentaan.

oli kädet viel sun mälleis ni piti käydä pyyhkimäs välis ni kesti.

No voihan sitä sopuisakski sanoa, oltiin reinzellin kämpillä ja tänään se sai häädön. Joutuu muuttaa mun luokse perselutkaks.

aamulla perseesee, aamupäivällä perseeseen, iltapäiväl burana ja viagr taas perseesen ja sitä rataa viel piiitkään.

Ja sit ku se on koko päivän ottanu perseeseen ni ilta jatketaan oraalisesti ilman pesua välissä. Kuulemma tykkää siit.

Back
Ylös Bottom