Reinzell, suosittelisin vaihtamaan siitäkin huolimatta kättä aina välillä lihasepätasapainon välttämiseksi. Mullakin tatti hakee tuonne vasemmalle aika vahvasti, mahtaa olla suht normaalia, tai sitten sillä on jotain tekemistä maapallon magneettikenttien kanssa.
Joo, thänks. Voitais joskus kaksin harjotella uutta tekniikkaa ja kattoo mikä ois paras tohon suoristamiseen. Oon kuullut, että suuhoito vois auttaa tai kiree takaloosteri.
Jos shiba tai misukka tulee tänne niin vedetäänkö kaksykköset ilman vastalauseita? Aina jos toinen väsyy niin läpystä puolien vaihto.
Joo, thänks. Voitais joskus kaksin harjotella uutta tekniikkaa ja kattoo mikä ois paras tohon suoristamiseen. Oon kuullut, että suuhoito vois auttaa tai kiree takaloosteri.
Kenen lääkityksen, jos mun niin se maksaa... Ehkä voitais viettää joulu yhdessä senkin könsikäs, hihi hihi. AnttiS: kohta taitan kikulini sun höpsön huulille, mitäs siihen sanot?
Mutta asiaan homot. Tänä yönä on muutakin tehtävää kuin homostella. Mike postaa yksin numeropeli ketjuun viestejä, menkää sinne jeesaan apinat.
vittu näin on. Paneen sä tänne tulit, senkin iljettävä homppeli, yöksis. Mä näytän sulle mun mikrospermfraktiot, niissä on prodee, saat suun täyteen ja hulkillekkin mulla on lämmintä suuhun pantavaa....
21-vuotias Reinzell kärsii peniksensä pienestä koosta. Lapsuudesta asti Reinzell on ollut vakuuttunut vehkeensä olevan liian pieni. Dokumentissa seurataan, kuinka kekseliäs Reinzell kokeilee kaikki konstit pumpusta pidennysleikkauksiin. Ohjelmassa kuullaan myös lähiomaisten ajatuksia miehen kiusallisesta kompleksista. Dokumentti.
4D: Världens minsta penis
21-åriga Reinzell lider av den ringa storleken på sin penis. Ända sedan barndomen har Reinzell varit övertygad om att hans organ är för litet. I dokumentären får vi följa med hur den uppfinningsrika Reinzell prövar på alla knep från pump till förlängningsoperationer. I programmet får vi också höra de anhörigas tankar om mannens pinsamma komplex. En dokument.
Edit: Et sä vaan yks toinen Reinzell. ;)
Weiland: kun ekan kerran näit manaaja-leffoja, kuvittelitko olevasi se pappi ja panevasi niitä hulluja naisia? Minä ainakin. Jälkeenpäin näin sen kauhuparodian (scaryMovie?) niin helpotuin, etten ole ainoa, joka näin on tuntenut.