Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vokottelin Mikee tuol irkis vaan välil ;D

Sellast sattuu paremmissaki piireissä.

Kyllä mä sen arvasin, se ei antanu niin tulit tänne, säälikikulin perään. Sitä me ei anneta, on meilläkin arvomme...

psst: jätä alaovi auki

Missukka mä kerron Miken muijalle. Vääntää sut se nainen solmuun.

Kipi, tyhmä se on MISUKKA, ja kyllä inkku vois mutkin vääntäää solmuun

Viimeksi muokattu:
Jeejee eka posti Yö-Threadiin :dance:

Arvonnan päätteeksi olet vetänyt lyhimmän tikun, joudut viettämään yösi Kipin muumipeikkolakanoissa, hyvää yötä. Raporttia aamulla sairaalan ensiavusta aaassi ratkenneena, miltäs kuulostas?

Ja mikä tuuri, fuxi tuli viponnetarlipukkeella ilmaisajelulle teidän väliin....

Viimeksi muokattu:
Missukka mä kerron Miken muijalle. Vääntää sut se nainen solmuun.

Oooooh, Inkeri on ihQ :haart:

Mä laulaisin Inkerille vaan NKOTB:n my favourite girliä.

Kyllä mä sen arvasin, se ei antanu niin tulit tänne, säälikikulin perään. Sitä me ei anneta, on meilläkin arvomme...

psst: jätä alaovi auki

Soita sit ku oot tulos.

Sua ei reinzell väännä kukaan muu kuin minä. Muista se!!

Anteeksi hyvä herra, mutta suvainette, että survon munani kurkkuunne, ensin kun olette nuolleet pallihikeni?

Oooooh, Inkeri on ihQ :haart:

Soita sit ku oot tulos.

Kipi ei päästä mua, tuu hakkaan se

Viimeksi muokattu:
Arvonnan päätteeksi olet vetänyt lyhimmän tikun, joudut viettämään yösi Kipin muumipeikkolakanoissa, hyvää yötä. Raporttia aamulla sairaalan ensiavusta aaassi ratkenneena, miltäs kuulostas?

Ja mikä tuuri, fuxi tuli viponnetarlipukkeella ilmaisajelulle teidän väliin....
Toi kuullostaa hyvältä, oon aina tykänny muumeista ja ratkenneista aaseista. <3

mä oon miettinyt kun nykyään tehdään paljon erilaisia kauneusleikkauksia, varsinkin USA:ssa niin koska aletaan miehille tekemään kiveksien suurennuksia. Musta vois tulla kauneuskirurgi ja kun kipi tulee vastaanotolleni asetan hänet tuoliin istumaan, lasken selkänojan makuuasentoon ja avaan kivespussin keskeltä halki.

Tämän jälkeen otat kivet suuhuni ja puhdistanne. Nyt joko pureksin ne ja syljen ne hänen kasvoillensa tai ruiskautan vähän silaria, laitain paikoilleen ja ompelen säkit kiinni...

Varaatko ajan, eka setti puoleen hintaan?

Mä näkisin, että ootte aika kiinni toisissanne.

Mä oon aika syvällä, mulla on ainakin näääääääääin iso, uskootsie?

persettä tekis mieli.

Hyi, mitäs homppeleita täällä pyörii,hus hus, mulla ja misukalla jäi pokaaminen kesken.

Viimeksi muokattu:
Sit on my face fuckboy and lick my shitty nuts, sanon minä :rock:

Mä oon aika syvällä, mulla on ainakin näääääääääin iso, uskootsie?

Hyi, mitäs homppeleita täällä pyörii,hus hus, mulla ja misukalla jäi pokaaminen kesken.

En usko ennenku nään.

Pokaaminen, vååååt?

Silence my darling... Et sitä viä nää, en oo niin sekasin, vaikka mulla onkin nyt lateksihanskat kädessä...

Ehkä me tullaan kipin kaa näyttää, pidä mitta valmiina. Toi "näääääääääin" taitaa olla noin 5cm..?

Kipillä on näääin iso, 1---3 cm

Back
Ylös Bottom