Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin tällä kertaa ehkä just ja just uhrautua.. Kaverit, you guys owe me one.
Saanen tulla mukaanne?Jaahas, Nukkumatin kyltymätön sisar ja hänen serkkunsa Kyllikki Nyrkki kutsuvat vällyjen maailmaan...
Öitä.
Hei nyt loppuu nää jutut. Muuten mä kiihotun. Oikeesti.No siinähän me voidaan kätevästi hoitaa ne pilin näyttelyt kanssa. :hyvä:
edit: Paitsi että Reinzellinhän se pitäis shiban kanssa mennä painimaan, kun muutenkin vetelee lyhintä tikkua. ;););)
No siinähän me voidaan kätevästi hoitaa ne pilin näyttelyt kanssa. :hyvä:
Ilonpilaaja..
Katteleeko porukka TV:tä, Conando jyrää taas.
Ei vaan Rokka ja Rahikainen jyrää! (Yle-tv2)Katteleeko porukka TV:tä, Conando jyrää taas.
No vittu, en minä tiedä. Piti jotain keksiä ennen kun lähtee liian lapasesta nää yö-jutut... Voinko tulla sun viekkuun nyt vähän rauhottuun.
Ps: luen nykyään vain yö-ketjua, joten ei ihme, että olen tullut mielisairaaksi.

Juu, jäähylle mahtuu aina
Mielisairas täytyy olla jo käydäkseen salilla että sinälläänhän et ole toivoton tapaus.
Hah, sucker. Tää oli vaan testi miten rivokas ja irstas sä oot.
Noh, ehkä mä vähäks aika voin tulla... En oo käyny salilla nyt kipeenä, mutta olen paininut ahkerasti töissä, lasketaanko se?
ja niska on ihan vinksallaan ollut jo toista viikkoa. Pitäisi kovasti päästä jollekin niksauttajalle.