Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ilman, että tarvitsee keskittyä roikkumaan kiinni siinä pirun virallisessa köysikahvassa, jossa on kauheat mokkulat siinä päissä. Meinaa sen kanssa mennä hermot, kun isompi osa keskittymisestä menee siinä kahvassa roikkumiseen, kuin niiden takaolkapäiden moukarointiin.

Oletko kokeillut pitää kiinni siten että se naru menee etu- ja keskisormen tai keskisormen ja nimettömän välistä? Eli otat sen murkulan kouraan kuin lumipallon välitunnilla?

Askartelu-paskartelu kuuluu olennaisena osana treeneihini, kysykää vaikka muilta TTY:n pakkislaisilta.

Kyllä, se vaahtomuovikuutio jota ulkoilutat kyykkypäivinä on varsin söpö :D

Oletko kokeillut pitää kiinni siten että se naru menee etu- ja keskisormen tai keskisormen ja nimettömän välistä? Eli otat sen murkulan kouraan kuin lumipallon välitunnilla?
Olen eikä sekään tunnu oikein hyvältä. Tuo oma köysiviritys on tosiaan siitä hyvä, että saa keskittyä niihin takaolkapäihin eikä tarvitse miettiä sitä otetta. Käsiä saa myös käännettyä helpommin liikkeen edetessä ja tuotua kyynerpäitä yläviistoon taakse.
Kyllä, se vaahtomuovikuutio jota ulkoilutat kyykkypäivinä on varsin söpö :D
Se oli ideana varsin hyvä, mutta ei valitettavasti onnistunut sekään tuomaan helpostusta takakyykyn tekniikkaongelmaani. Nykyään se on tallessa tuolla häkkivarastossa odottamassa mahdollista uutta yritystä takakyykyttelyssä. Sen kanssa sai kyllä aina hyviä katseita vastaantulijoilta salille mennessä :D.

Kuka osaa ratkaista tämän? Musta tuntuu, että oon jo jäljillä, loogisella päättelyllä vaihtoehdot on huvenneet pariin kolmeen.. Tosin niissä onkin sitten taivuttelua, miten ne tuonne mahtuu. Excelillä yritän väsätä. Hermot menee.

Hetkinen. Missä KipiI on, onko mies baarissa toivottomassa milffijahdissa vai onko jo nukkumatti vetäny äijän siltaan. Mitäs Columbo, mitä teet kesällä?

No mitä se sulle kuuluu?

Ei vaan, läppä. En tiä, se fiksumpi, kauniinpi ja voimakkaanpi kumppanini on päättänyt puolestani jo ajat sitten. Kuljen perässä, hirttoköysi kaulallani...

editoitu mahtavan vitsin takia..

Viimeksi muokattu:
Kuka osaa ratkaista tämän? Musta tuntuu, että oon jo jäljillä, loogisella päättelyllä vaihtoehdot on huvenneet pariin kolmeen.. Tosin niissä onkin sitten taivuttelua, miten ne tuonne mahtuu. Excelillä yritän väsätä. Hermot menee.
Nyt vasta tajusin yhden perustavanlaatuisen think outside the box -jutun tuosta.. Länsimainen ajattelu on niin kaavoihinsa kangistunutta.. Meni koko homma uusiks. Onneks se nyt lähti aukeemaan aika hyvin. Eihän tätä ookaan kun vasta reilu tunti väsätty.

Kokeilkaa huviksenne! Kuka keksii ekana?

arska omistaa tuon ainstainin kalan.
Varmasti!

Arskahan on oikeesti aika älykäs tyyppi, toisin kuin monet muut huippubodarit.. Se aksentti vaan monesti hämää. Samoin kuin monet vähän yksinkertaisemmat leffaroolit ja populistinen tapa puhua kansalle (poliitikkona).

No niin täytyy korkata tää yö thread vihdoin ja viimein. Nää little chrismasit on taas tällä kertaa ohi ja hyvissä ajoin kotona. Ja huomenna tietysti treenaamaan.

Väittäisin että suurin osa maapallon väestöstä pystyy ton ratkaisemaan mutta vain 2% pystyy ratkaisemaan ton päässään ilman mitään kivi, paperit, sakset jne... apuvälineitä

haluatteko tietää oikean vastauksen

Väittäisin että suurin osa maapallon väestöstä pystyy ton ratkaisemaan mutta vain 2% pystyy ratkaisemaan ton päässään ilman mitään kivi, paperit, sakset jne... apuvälineitä
Mä veikkaan, että se 2% viittaa ehkä alkuperäiseen ongelmaan, jossa on 9 taloa. Ja kyllä varmaan aika moni (ei nyt ehkä suurin osa maapallon väestöstä) sais tän ratkaistua, mutta pirusti tää tuntuu aikaa vievän.
haluatteko tietää oikean vastauksen
EI! Ei ees spoiler-tagien sisällä.. Tulis kiusaus kurkata.

MÄ KEKSIN SEN! HAHHAHHAHHAAA!
:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:

Menihän siinä kaks tuntia, mutta oli se sen arvoista.. Jukopiude. Piti vaan tajuta mitkä jutut puuttui mistäkin, ja siinä se oli. Palapelin palat loksahteli paikoilleen kaikessa yksinkertaisuudessaan.

zahulalle iso kiitos Einsteinin arvoituksen postaamisesta, tuotti suurta tuskaa, päänvaivaa, itkua ja hammastenkiristystä yksinäisen yön iloksi.
Myös Prayerille kiitokset siitä, että muistutti tuosta arvoituksesta.

Mutta Columbu, sulle jäi kansalainen ruokineen, juomineen ja röökeineen, mutta viimeinen ruutu sulla on tyhjä. Mistä tiedät että se on kala siinä ruudussa? Ei mikään määrää, että se olisi kala.
Se on kala perkele jos mä sanon että siinä on kala! Nyt älä vänkää vastaan tässä, kun oon hakannut päätäni seinään ja itkenyt silmäni verille tän kanssa..

Oikeessa kyllä oot, ei zahula tuossa mainitse, että yksi viidestä talon omistajasta omistaa kalan.. Se kuitenkin tässä vissiin on koko homman pointti.

Ja ainakin tiedän, kenellä ei oo hevosta, koiraa, lintua tai kissaa, vaikken tietäiskään mikä lemmikki sillä on :D

Back
Ylös Bottom