Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulemma runsaasti masturboivien miesten sperma on parempilaatuista kuin vähän masturboivien.. Jostain naistenlehdestä luin.

Miten yö-threadissä on taas nää samat tutut aiheet?

Luet naistenlehtiä?

sperma menee vanhaksi kasseissa. viimeinen käyttöpäivä, tiedättehän?

minä "treenasin" kanssa tänään:D

pystypunnerrusta kokeilin käsipainoilla ja se vanha kunnon rutina tuli kehiin:D
molemma olkapäät rutisee, tai nivelet siis.. 1x12 1x8 1x6 1x10 1x20
Vipunostot sivulle kp 1x10 1x6 vipunostot sivulla vinyylipainoilla 5 kg levyt ja 5 toistoa jonka jälkeen 5 sec pysäytys yläasentoon. näitä 5 kertaa peräkkäin, ilman taukoja.
ja ihan sama setti vipunostoille eteen.
Ranskalainen punnerrus 1x10 1x8 1x6 1x12
Dippi 1x0 (tämä liike jää pois, olkapäät ei kestä)
"pull-up" 1x10 1x6 1x4 1x15 ja pudotussarja 18kg kp---->5kg asti.
kapea penkki 2x40 10 nopeaa toistoa 10 hidasta.

vieläkin on kädet ihan pökkelöt...
tästä se lähtee!

Kasvattaako runkkaaminen karvoja?

EDIT: Kaveri kyseli...

Juu aika tyyrishän tuo paikka on, vaikka opiskelijaedutkin hyödyntäis. Mutta varmasti ois kyllä paremmat mahdollisuudet treenata kuin nykyisellä salillas (menettelee tosin sekin ihan ok). Jokos sinne on muuten niitä pikkupainoja tullut? :D

Itse saan työpaikkaetuna käydä bbgymillä kerran viikkoon. Jeejee. Toivottavasti vaan papat ei huomenna säikähdä mun karjahteluja, kova penkkireeni (pienillä painoilla) olisi nimittäin tiedossa. :D Kivaa. En ookkaan pitkään aikaan kovaa treenii tehnytkään...

Hui kun ajatus harhailee, pitäs varmaan mennä lukee akuankkaa ja nukkumaan...

Ei ole vielä näkynyt... Kyselin asiasta ja kuulemma oli tilattu sekä painoja että uudet telineet kyykkääville :wtf: mutta tavaroita ei ole tullut eikä firmasta vastaa kukaan. Kuulemma joku miesohjaaja sieltä salilta oli väittänyt ettei ole olemassakaan mitään pieniä limppuja (jotain alle 5kg). :david: Voisin kyllä väittää että on.

Se äijä on kyllä ihan rimpula etten ihmettele ettei ole levypainoja nähnyt...

:lol2: Aika hankalaksi menisi naisten treenit jos ei alle 5 kilon limppuja olisi. Toivotaan parasta että sinnekin kunnon vapaapainotreenimahdollisuudet saisi. Ihme touhulta tuntuu kyllä kun kuitenkin itse jo viime kesänä siellä niitä pikkupainoja kyselin.

Hyvä tietää, mä vien hommat aina loppuun asti, eli hyvät mulle.
Mutta toisaalta taas jossain Pakkiksen threadissä spekuloitiin, että masturbaatioprosessin lopettaminen strategisesti oleellisella hetkellä lisäisi testosteronitasoa. En nyt tarkalleen muista, miten tähän johtopäätökseen päädyttiin. Itse en pahemmin välitä, koska luulenpa, että keskeytetyn masturboinnin vaikutukset testotasoihin olisivat varsin minimaaliset.

Ei sillä, enhän mä edes runkkaa.

Mutta toisaalta taas jossain Pakkiksen threadissä spekuloitiin, että masturbaatioprosessin lopettaminen strategisesti oleellisella hetkellä lisäisi testosteronitasoa. En nyt tarkalleen muista, miten tähän johtopäätökseen päädyttiin. Itse en pahemmin välitä, koska luulenpa, että keskeytetyn masturboinnin vaikutukset testotasoihin olisivat varsin minimaaliset.

Ei sillä, enhän mä edes runkkaa.

kyllä siinä jokin taso nousee jos vaikka kesken panon, juuri ennen laukeamista muija vetää housut jalkaan..:lol2:

oot

Naistenlehdet... Niissä on kaikenmaailman kiinnostavaa paskaa, mutta ikinä ei kehtaa sanoa että luin Cosmoa tai julkisella paikalle sen kantta edes vilkaista...

:lol2: Aika hankalaksi menisi naisten treenit jos ei alle 5 kilon limppuja olisi. Toivotaan parasta että sinnekin kunnon vapaapainotreenimahdollisuudet saisi. Ihme touhulta tuntuu kyllä kun kuitenkin itse jo viime kesänä siellä niitä pikkupainoja kyselin.

Ainakin painot nousisivat melkoisilla harppauksilla kun sarjapainoja nostaessa pitäisi nostaa aina 10kg kerralla.

Hei heittäkääs jotain arvoituksia tähän threadiin, niitä on kiva ratkoa.

Naistenlehdet... Niissä on kaikenmaailman kiinnostavaa paskaa, mutta ikinä ei kehtaa sanoa että luin Cosmoa tai julkisella paikalle sen kantta edes vilkaista...
Vahvasti vihjailet nyt siihen suuntaan, että kuitenkin luet naistenlehtiä, kun vain saat niitä käsiisi.

Back
Ylös Bottom