Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naistenlehdet... Niissä on kaikenmaailman kiinnostavaa paskaa, mutta ikinä ei kehtaa sanoa että luin Cosmoa tai julkisella paikalle sen kantta edes vilkaista...

Saat kaiken sympatiani! Mä taas en kehtaa ostaa keho tai prätkälehtiä kun en ole yhtään iso enkä näytä kovin uskottavalta pärräilijältä:( (Tänään ostin toisen noista, mutta kyllä otti koville ja äkkiä piti juosta pää takin sisässä kassalta)

nyt lähti!!! :rock:

youtube,best song on youtube

you walk on like a woman in suffering
Won't even bother now to tell me why
You come alone, letting all of us savor the moment
Leaving me broken another time
You come on like a bloodstained hurricane
Leave me alone, let me be this time
You carry on like a holy man pushing redemption
I don't want to mention, the reason I know

That I am stricken and can't let you go
When the heart is cold, there's no hope, and we know
That I am crippled by all that you've done
Into the abyss will I run

You don't know what your power has done to me
I want to know if I'll heal inside
I can't go on with a holocaust about to happen
Seeing you laughing another time
You'll never know why your face has haunted me
My very soul has to bleed this time
Another hole in the wall of my inner defenses
Leaving me breathless, the reason I know

You walk on like a woman in suffering
Won't even bother now to tell me why
You come alone, letting all of us savor the moment
Leaving me broken another time
You come on like a bloodstained hurricane
Leave me alone, let me be this time
You carry on like a holy man pushing redemption
I don't want to mention, the reason I know

I can't let you go
Yes I am stricken and can't let you go

Tui tui, voiskait lähtee nukkumaan...

öitä mötkylät!

columbu hei, älä sitten mieti päätäs puhki..
Älä vielä mee nukkumaan!

Ja varmana mietin.. En nyt jaksa katsoa sitä aiempaa tehtävänantoa, sekoittais vain entisestään. Selkiytätkö vähän noita ohjeita, jos vain viitsit?

Tajuaako mun sigusta mitään?
Selitys a) Weilandiä saksalaisittain lausuttaessa diftongi ei ääntyy ai eikä ei.
Selitys b) Tuo Wailändhän kirjoitetaan englanniksi Y-land.. Y taas muistuttaa karikatyyripiirrosta naisen reproduktiivisiä elimiä ympäröivästä alueesta.

Eli en tajua :D

edit. Oho kaks postia peräkkäin, näyttääpä rumalta.
[mod]Ei ole enää, mode-setä mergeää :D

-Jylli81[/mod]
Jes kiitti! :D Pelastit mun päivän (tai yön)!

edittiä vielä: Olisinhan mä tainnut kyllä itsekin tuon voida tehdä.. Eikös? Kopsannut kakkosviestin ykkösviestiin ja käyttänyt Poista viesti -toimintoa. Kun tuo editointiaikakaan ei vielä ollut kulunut umpeen. En vaan älynnyt heti.

:lol2: Aika hankalaksi menisi naisten treenit jos ei alle 5 kilon limppuja olisi. Toivotaan parasta että sinnekin kunnon vapaapainotreenimahdollisuudet saisi. Ihme touhulta tuntuu kyllä kun kuitenkin itse jo viime kesänä siellä niitä pikkupainoja kyselin.
No eipä kyllä miehellekään kovin hedelmällistä olisi treenaaminen ilman 1,25kg ja 2,5kg lätkiä. 10 kilon hypyt ovat monissa liikkeissä ihan liian isoja järkevään progressioon. Siis pystyisihän noilla treenaamaan hätätapauksessa veivaamalla sitten vaikka toistomääriä ylös-alas painomäärän mukaan, mutta ei se optimaalista kyllä olisi.

Itse olen käsipainojenkin tapauksessa monesti pienentänyt porrastusta esim. 36kg -> 41kg välillä teippaamalla sopivan määrän kiekkoja(36kg+1,25kg = 37,25kg tai 36kg+2,5kg = 38,5kg :) ) ilmastointiteipillä painojen päätyihin. Lisäksi ainakin kerran askartelin 45,6-kiloisista käsipainoista 55,6-kiloiset teippaamalla molempiin päihin 2*2,5kg lätkät(yhteensä siis 4 lätkää/käsipaino).

Yön virallinen videootti. Pistetään joulua kehiin.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hUJeUAmfr6w&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hUJeUAmfr6w&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Lisäksi ainakin kerran askartelin 45,6-kiloisista käsipainoista 55,6-kiloiset teippaamalla molempiin päihin 2*2,5kg lätkät(yhteensä siis 4 lätkää/käsipaino).

:lol2:
Mä voin tavallaan kuvitella kuinka isot miehet ringissä teippailee omia versioista käsipainoista kuin ompelukerhossa ja keskustelee eri teippien kiinnitysmahdollisuuksista. Joku suunnittelee virkkaavansa painon pidikkeet, toinen pitää punomista parempana.

Voi helvetti, pitäisi ihan oikeasti mennä nukkumaan...:david:

Kaikkea ne sossun tädit keksii kun viimekin yönä kolkuttivat ovia perkeleet, kysyin että mikäs nyt niin muka kuorsaus herättää naapurit, joka onkin omituista sillä asun omakotitalossa, tästä pääsemmekin kolmanteen asiaan joka liittyy isotätini syntymäpäiviin!

Selitys a) Weilandiä saksalaisittain lausuttaessa diftongi ei ääntyy ai eikä ei.
Selitys b) Tuo Wailändhän kirjoitetaan englanniksi Y-land.. Y taas muistuttaa karikatyyripiirrosta naisen reproduktiivisiä elimiä ympäröivästä alueesta.

Eli en tajua :D
Se lausutaan "vailänd" sillai hienosti jenkkiaksentilla. :D

Se on muuten tämän yön osalta ohi tämä meikäläisen yökukkuilu. Öitä kaikille.

Helevetti. Porukat vierailulla ja pitäny vähän seuraksi ottaa viinaa. No, aattelin jo luottavaisena, että nyt vihdoin on isäpuolikin siinä kunnossa, että sen saa puhuttua unille ja alkais olemaan pikkuhiljaa tämä ilta tässä, niin eipä mitään... Joku oli unohtanut telkun päälle ja siellähän oli näemmä Canalilta alkanu jynkkyä pyörimään. :hyvä:

Äijä istuu kiimassa soffalla, eikä liikahdakaan, se siitä. :D

:lol2:
Mä voin tavallaan kuvitella kuinka isot miehet ringissä teippailee omia versioista käsipainoista kuin ompelukerhossa ja keskustelee eri teippien kiinnitysmahdollisuuksista. Joku suunnittelee virkkaavansa painon pidikkeet, toinen pitää punomista parempana.
Mutta tänäänpä minulla oli treenikassissa mukana ikioma ohuesta köydestä itsetehty "kahvani" taljaan, että sillä voi mahdollisimman hyvin ja tehokkaasti tehdä takaolkapääsoutua alataljassa. Siinä on omat lenkit molemmilla käsille, joihin voi nopeasti sujauttaa ranteet kuten vetoremmeihin ja sitten sillä voi vetää sarjaa ilman, että tarvitsee keskittyä roikkumaan kiinni siinä pirun virallisessa köysikahvassa, jossa on kauheat mokkulat siinä päissä. Meinaa sen kanssa mennä hermot, kun isompi osa keskittymisestä menee siinä kahvassa roikkumiseen, kuin niiden takaolkapäiden moukarointiin. Tuossa omassa versiossani ei tarvitse välttämättä pitää kiinni ollenkaan, mikä helpottaa hauiksilla vetämisen eliminointia tuossa liikkeessä.

Lisäksi penkistä, kahdesta pehmusteesta ja puolapuista voi helposti askarrella GHR:n ilmastointiteipin ja voimanostovyön avulla :D. Askartelu-paskartelu kuuluu olennaisena osana treeneihini, kysykää vaikka muilta TTY:n pakkislaisilta.

Hemmetin Elisa kun joutuu tekemään yö-threadin spämmäykset noksulla. Eiköhän tää oo täs,vitutti jo tämänkin pituisen viestin nakuttelu.

Iltaa.

Back
Ylös Bottom